SAS Eurobonus -> Aegean Air-poäng

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av PalleKuling, 15 Januari 2012.

1. PalleKuling

PalleKuling Medlem

Som Eurobonuspoäng samlare kommer jag aldrig upp i guld. jag flyger för lite helt enkelt. Men de gånger man flyger skulle det ju såklart vara skoj att vara guld. Går det att överföra de få eurobonus poäng jag har till aegeans program som verkar vara mkt enklare att nå upp i guld med?

Om ja, hur går jag till väga?

2. GOTATH

GOTATH Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej det går inte. Däremot går det snabbt att komma upp i guld hos Aegean. Gjorde endast en t/r resa och blev guld.

3. PalleKuling

PalleKuling Medlem

ahh, sweet :)

Tips på resa jag kan göra? Ska till London i februari t.ex.

Kan man få ihop guld på en så kort resa?

4. GOTATH

GOTATH Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  5. PalleKuling

PalleKuling Medlem

Kanon. Tack för tips :)

6. PalleKuling

PalleKuling Medlem

ka iofs till grekland/spanien eller liknande i Maj en vecka. Men åker då med en liten knodd så vill väl helst flyg aså lite som möjligt. Det lilla jag har lärt mig för att få poäng är att hitta så mkt mellanlandningar som möjligt?

7. lnixon

lnixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej, men om du kan flyga med Swiss i business kommer du en bra bit på väg. Det är inte det billigaste sättet att ta sig till London, men inte dyrt i absoluta siffror.

8. PalleKuling

PalleKuling Medlem

Kanon. Ska kollas upp.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!