Senaste nytt

SAS Economy Extra

tourist

Medlem
Den destinationen som jag allra bäst erfarenhet av är PHX.

Nu börjar det kanske bli lite väl off-topic, men jag kan inte låta bli att nämna att jag har känt mig varmt välkomnad och snabbt välkomnad i immigrationskontrollen i Memphis efter resa AMS-MEM. IAD är fruktansvärt, inte för att passkontrollanterna skulle vara mer otrevliga där än på någon annan stor ankomstflygplats, men för den korkade planlösningen och de långa köerna.
 

Zoogian

Medlem
Då jag lyckats få favoritplatsen igen, 14A NRT-CPH, den är perfekt.. 14H är ju också bra.

bara ställa kabinväskan framför efter takeoff, och sträcka ut på benen... :)
 

Zoogian

Medlem
Har insett att jag borde förstärka kabinväskan, så den håller... om jag fortsätter såhär kommer den snart gå sönder...
 

Petter

Medlem
Är det ingen som har några bra bilder på eco xtra på SAS mellan ARN-EWR?
Funderar på att åka dit då jag fyller år i höst och vill fira.


Mvh Petter
 

agehall

Medlem
Jag har inga bilder, men det är samma economy extra kabiner på alla SAS longhauls, så om du hittar bilder på någon av rutterna så kommer det att vara vad du kan förvänta dig på ARN-EWR.
 

Petter

Medlem
Hittade en på google..
sas economy extra - Sök på Google

Är det som den första till vänster av bilderna.
Har åkt Business på den sträckan för längesen, då var det inte jag som betalade.
Så nu när man själv betalar så blir det kanske eco extra, dvs om det är stor skillnad från eco
 

agehall

Medlem
Ja, det är som på bilderna. Rätt långt ifrån business, men bra mycket bättre än economy imho.
 

agehall

Medlem
Det är AVOD i Y, men inte i M ojmr. Någon får gärna rätta mig om jag har fel.

Och 14 CC på 8h? Det är ju nada! Jag brukade dricka 8L om dagen förr i tiden.
 

jumbooze

Medlem
Jag tycker Eco Extra absolut är värt pengarna så länge som behöver det extra benutrymmet.
Jag är lite drygt 180 och uppskattar det.
 
Toppen