SAS EB Point bargains, boka t.o.m 11:e mars 2013

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Homer, 6 Mars 2013.

1. Homer

Homer Medlem

2. 090034208

090034208 Medlem

Land:
    Finland Finland
    Den nya poängrabatten kan bokas från 5 mars till 11 april?? Skall det inte vara 5 - 11 mars? Så är det på sas.fi iallafall, tycker mer eller mindre varje gång dom har dessa erbjudanden så står det fel i någon av tabellerna

3. ulagun

ulagun Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Däremot fungerade lägre poänguttagen för Guld/Silver.
    Bokade två vuxna och två barn i Econ. x-tra CPH-OSL för 37.500 poäng istället för de 56.750 som gäller för övriga.
    För min del ett riktigt bra erbjudande Dessutom skatter/avgifter totalt för oss fyra 1.280kr mycket rimligt jämfört med t.ex. Lufthansa M&M avgifter.

4. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag surfade genom och det var så att bara den svenska versionen av sidan har bokningsperiod som 5 mars till 11 april. Jag har skickat feedback och önskemål av rättning till SAS Global Support.

1 person likes this.
  5. charlesswe

charlesswe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Intressant med Norge -> Faro tycker jag. Om vi pratar om Danmark och Inte Portugal.

Last edited: 6 Mars 2013
  6. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag fick svaret imorse från Global Support och de lovade ta hand om ärendet. Det tog inte lång till att de rättade till felaktigheten. :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!