SAS Diamond-event, 17-19 oktober. Exclusive trip to Champagne with Richard Juhlin.

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av SNIFF, 12 Juli 2016.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. SNIFF

SNIFF Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Som om jag har råd med det här... Men kul initativ som det pratades om på Diamond-eventet på Grand Hotel i maj.

Någon som ska åka och kan rapportera? :)

upload_2016-7-12_12-25-0.png

Fredrik Jeanson och Jakob Österberg gillar detta.
  2. bossefin

bossefin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gick också in direkt - men priset är lite väl saftigt även om det säkerligen vore en toppenresa.

SNIFF gillar detta.
  3. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Julin är säkert trevlig, men hans sällskap blir svindyrt i det här fallet. Hade dock varit kul att testa SAS first class :cool:

MarcusC och bossefin gillar detta.
  4. pswe

pswe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    riktigt bra initiativ!! erbjud mer av sånt här. tyvärr krockar datumen med annan resa för min del.

5. NotRyan

NotRyan Medlem

Oops. Jag gjorde till och med en ansträngning och kollade ett möteschema för hösten... Det hade jag inte behövt göra :-( Ja gärna, men nej tack när priset är på den nivån. Men dom lär ju få fullt så då är det väl marknadsmässigt kan man tro...

6. Wendestam

Wendestam Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Klickade på länken när mejlet kom och tänkte att detta låter intressant. Höll på sätta kaffet i halsen när jag såg priset...o_O

7. FFlash

FFlash Medlem

Land:
    Finland Finland
    Precis ;)

"Experience all this and more on our first-class trip ....., first served, so don’t miss out!"

Nåväl, jag är ingen Diamond heller, bara en lowly-nobody numera :D

DHXSTHLM, Jakob Österberg och SNIFF gillar detta.
  8. EBGGOT

EBGGOT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tycker detta börjar bli lite tramsigt men dessa erbjudanden! Kan det inte göra lite mer realistiska upplägg till realistiska priser. Jag vill gärna se något i 5-8,000kr spannet jag vill INTE LÄGGA 38,000 NOK plus 75,000poäng.

olo, Remington Steele, Wendestam och 2 andra gillar detta.
  9. Wendestam

Wendestam Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Håller helt med. Upp till 10Tkr känns rimligt för ett 2-3 dagars evenemang. Och kanske över en helg i ställt för mitt i veckan, när man som EBD:are, ändå är ute och reser...

EBGGOT och Remington Steele gillar detta.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!