Senaste nytt

SAS Dialogmöte i Helsingborg, 22/1. Någon mer som kommer att gå dit?

NotRyan

Medlem
Rätt märkligt att jag som är och har varit Pandion i 5 år aldrig fått en inbjudan till ett event som detta. De enda har varit Pandionmötena...
Jag har heller aldrig fått en inbjudan trots EBD från start och EBG en massa år före det, men jag tror att det räknas hur frekvent resenär man är på en viss rutt också. Jag tror inte du flugit ihop ditt Pandion exempelvis på AGH-ARN enbart. I så fall tror jag nog du blivit bjuden där... Men visst är det lite underligt kanske att du inte blivit bjuden i Stockholm...
 
Bromma ligger bara närmare för en del.
Är det stor skillnad i plan/pris/tider?

Först tänkte jag att det var sjysst att se har den i stan och inte som på Landvetter - ute på flygplatsen. Sen slår det mig: Finna det en flygplats i Helsingborg? Hur långt är det till Ängelholm?

Sen tror jag även att de går på personer som har ökat sitt resande som ett kriterium. Målet att fånga nya kunder. I Göteborg var det också tydligt att många segment inrikes/CPH vägde tungt.

Heter numera Helsingborg/Ängelholm. Från centrala Hbg ca 30 min med bil.
 

Axelzon

Medlem
Inbjudan till detta möte är nog skickat specifikt till de som reser Helsingborg/Ängelholm - Stockholm/Arlanda frekvent. Som många fler i tråden så är jag också Helsingborgare, Diamond.. Men gör 95% av utresor med SAS via Kastrup.
 

MaBe

Medlem
Inbjudan till detta möte är nog skickat specifikt till de som reser Helsingborg/Ängelholm - Stockholm/Arlanda frekvent. Som många fler i tråden så är jag också Helsingborgare, Diamond.. Men gör 95% av utresor med SAS via Kastrup.

Samma här, men har heller inte fått någon inbjudan.
 

Axelzon

Medlem
Tycker vi tar ett tillfälle under första kvartalet 2016 för en allmän träff i Helsingborg. Så kan vi diskutera lite mer än servicen hos SAS mellan AGH-ARN-AGH ;)
 
Toppen