Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

011430121

Medlem
På senaste turen hänvisade de till hygieniska skäl att inte köa för nära galley, men det var ingen som brydde sig om det heller.
Kör även " På grund av luftfartsmyndigeten så är det inte tillåtet att visas fram för skynket"
Har fullförståelse att man inte vill ha paxen där framme, när man håller på och förbereder serveringen.
 

mha321

Medlem
Kör även " På grund av luftfartsmyndigeten så är det inte tillåtet att visas fram för skynket"
Har fullförståelse att man inte vill ha paxen när man håller på och förbereder serveringen.
Det har jag också. Och det funkar ibland att hålla dem utanför det faktiskt galleyt, men inte bakom rad nn..
 

self

Medlem
Hej allihop, jag har lurat omkring här ett tag och bara läst men nu måste jag...

Höll på att bli fast vid mellanlandning på Arlanda igår pga försening UME-ARN men gatepersonalen fixade in mig på den färdigboardade tidigare avgången. Och sen fick jag fantastisk hjälp vid servicecenter ARN inrikes för att rådda tillbaka bokningen för vidare resa (som fallit ur systemet). Jag var grymt imponerad av tålamodet hos personalen som fixade och trixade så jag kom hem! Det är sånt man blir glad av.
 
Hej och tack SAS!
Har sedan april 2014 haft som mål att på egen hand skaffa EBG. Efter 14 Europaflighter, fokus på SAS Plus till en kostnad av 13.750 kr, har jag nått mitt mål. Flög min 14:e flight nu i lördags kväll, Palma - Stockholm. På söndag fm var min SAS-sida "guldfärgad". Idag tisdag har jag fått nytt kort, Diners Club Gold. I kuvertet låg också 2 nya Eurobonus Gold Bagagge Tag. Tack SAS för snabb service!
 

El0

Medlem
Hej och tack SAS!
Har sedan april 2014 haft som mål att på egen hand skaffa EBG. Efter 14 Europaflighter, fokus på SAS Plus till en kostnad av 13.750 kr, har jag nått mitt mål. Flög min 14:e flight nu i lördags kväll, Palma - Stockholm. På söndag fm var min SAS-sida "guldfärgad". Idag tisdag har jag fått nytt kort, Diners Club Gold. I kuvertet låg också 2 nya Eurobonus Gold Bagagge Tag. Tack SAS för snabb service!

Grattis! :)

Jag måste säga att jag vill tacka SAS för alla mina resor hittills.
Visst, någon försening här och där, men personalen har alltid bemött mig trevligt. Inte bara Crew ombord men även folket vid bagageincheckningen och de på SAS kundtjänst per telefon och chatt.

Provat flyga inrikes med ett annat bolag (som brukar vara billigare) ett par gånger men har knappt känt mig välkommen att ens checka in bagaget.. Aldrig mer.
Betalar hellre lite mer och vet vad jag får för pengarna. :)
 

Jakob K

Medlem
Hej och tack SAS!
Har sedan april 2014 haft som mål att på egen hand skaffa EBG. Efter 14 Europaflighter, fokus på SAS Plus till en kostnad av 13.750 kr, har jag nått mitt mål. Flög min 14:e flight nu i lördags kväll, Palma - Stockholm. På söndag fm var min SAS-sida "guldfärgad". Idag tisdag har jag fått nytt kort, Diners Club Gold. I kuvertet låg också 2 nya Eurobonus Gold Bagagge Tag. Tack SAS för snabb service!

Grattis!

Lite OT: Men snacka om att det är enkelt att bli EBG nuförtiden. 13.750SEK måste ju vara billigare än A3 snudd på!
 

Nystrom

Medlem
Nu har SAS åstadkommit två trivselbefrämjande åtgärder på kort tid. Förutom Fast Track T4 som är årets förbättring så verkar det som att det förbättrade utbudet i loungen T4 har kommit för att stanna. Det är mycket uppskattat att kunna ta en "lättmiddag" innan man flyger vidare.
 
Toppen