Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

MrDollar

Medlem
Finns det någonstans på hemsidan där man kan lämna positiv feedback?

Står ju bara:

"
Gick något fel under din resa?
Vi hjälper dig gärna efter att du har slutfört din resa. Använd formuläret nedan för att berätta om något gick fel, så kontaktar vi dig så snart som möjligt. Kontakta SAS Sales & Service om du har frågor om SAS EuroBonus.
"
 

Brandten

Medlem
Finns det någonstans på hemsidan där man kan lämna positiv feedback?

Står ju bara:

"
Gick något fel under din resa?
Vi hjälper dig gärna efter att du har slutfört din resa. Använd formuläret nedan för att berätta om något gick fel, så kontaktar vi dig så snart som möjligt. Kontakta SAS Sales & Service om du har frågor om SAS EuroBonus.
"
Det är på samma ställe.
feedback.png
 
Igår fick jag för första gången uppleva en SAS-stol med "pyspunka" på CPH-SFO-turen. Innan jag gick och lade mig fyllde jag i en complaint hos SAS och bad om kompensation. När jag vaknade på morgonen här borta så var poängen inne på kontot.

Att stolen var trasig landar inte under "det har ni gjort bra", men mycket snabb (och trevlig!) respons på feedback gör det!

LN-RKG? Får man fråga vilken plats denna stolen finns på?
 

DanielKif

Medlem
Är otroligt nöjd med min resa mellan LAX och ARN.
Sitter i business och frågade efter en WPS och fick No.4 vilken var den enda de hade i business.
Efter ett tag kom de och frågade om jag tyckte om den och det gör jag.
Frågade om de hade 2:an då jag aldrig smakat den och förklarade att på vägen till LA så fick jag No1 och 3. Hon svarade att hon skulle gå till ekonomi och kika vad de hade.
Då kom hon tillbaka med No 1 och 2 och sa att jag fick dricka dem här eller ta hem.
Grym service!
62b82941c37fd3268e7b9825855e721d.jpg
 

palmen

Moderator
Är otroligt nöjd med min resa mellan LAX och ARN.
Sitter i business och frågade efter en WPS och fick No.4 vilken var den enda de hade i business.
Efter ett tag kom de och frågade om jag tyckte om den och det gör jag.
Frågade om de hade 2:an då jag aldrig smakat den och förklarade att på vägen till LA så fick jag No1 och 3. Hon svarade att hon skulle gå till ekonomi och kika vad de hade.
Då kom hon tillbaka med No 1 och 2 och sa att jag fick dricka dem här eller ta hem.
Grym service!
62b82941c37fd3268e7b9825855e721d.jpg
Grymt, jag fick 1,3,4 när jag åkte tur och retur till LA. GO dit och business hem. Hade gärna fått 2an också.
 

Sennah27

Medlem
Fick inställt flyg, vilket innebar ombokning till Czech Airlines och nergradering från SAS Plus.
Registrerade klagomål på detta hos SAS, dagen efter fick jag svar och ytterligare en dag senare hade jag fått kompensationen på kontot (€150 plus omkostnader för mat och dryck på de två flygen där inte det ingick).
Mailade även retroregistreringen på EB, och fyra dagar efter det satt de Eurobonuspoäng jag hade enligt bokning på EB-kontot.
Den responstiden är HELT ok...!
 
Toppen