Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Meazza

Medlem
Äh. Tycker det är "skitnödigt" (ursäkta den göteborgska tvisten) att bry sig. Vi är alla ombord på samma flight och måste man så måste man.
Om man nu måste vidhålla resonemanget så bör ju inte c klass få gå bak heller, vilket sker.
Äh. Njut av livet och bry er om riktiga värden istället (har fått göra en liten Scope change efter att ha haft sin dotter på operationsbordet)
För mig handlar det inte om att olika kabiner är olika värda, C, Y, plus eller whatever. Gå på vilken toalett som är närmast. Det är dock inte trevligt att ständigt ha personer som står och hänger vid ens plats i väntan på att toaletten ska bli ledig och framförallt 1D-3D är mest utsatt för detta.
Då SAS' differentiering mellan kabinklassinerna intra-europa är mer eller mindre obefintlig kan man ju tycka att det här borde vara en av de enklaste sakerna att efterleva. När jag åker Go tycker jag inte att det är ett dugg konstigt att behöva gå bakåt.
 

011430121

Medlem
De flesta av SAS kabinanställda tycker jag är serviceinriktad och trevliga, men ibland träffar man ett riktigt guldkorn, för min del så var det Jenny på SK984 igår.
Uppmärksam, lungn, tog sig tid att prata och lyssna samt svara på mina frågor!
En resa i SAS C när den är optimal, tackvare Jenny!
 

pswe

Medlem
Ok sk121 blev lite sen ikväll pga sent maskinbyte...men när Ingolf Viking dök upp (han fyller för övrigt ett just idag) med nya wi-fi kapaciteten är det inga problem att streama Brasilien- Belgien :) ramlar in bollar nu!! En polarrulle, ringimust och chokladboll på det så är helgen på gång. Trevlig helg!
 

LPC123

Medlem
Kan bara instämma med @Lounge Lizard ang EU261 hanteringen. Lämnade in en claim idag 09:27. Hade positivt svar kl 12:43. Mycket bra av SAS liksom hanteringen av re-routing I det ovanstående ärendet som personalen I SAS CPH lounge skötte med den äran. Sena blev vi, men fram kom vi.


Var lämnar ni in claims till sas på förseningar? Via hemsidan?
 
Toppen