Drack du upp hela flaskan Freixenet?
De kör väl bara Rotari..? I alla fall senast året.Nä, det var Rotari.
Drack du upp hela flaskan Freixenet?
De kör väl bara Rotari..? I alla fall senast året.Nä, det var Rotari.
Smaskigt!De kör väl bara Rotari..? I alla fall senast året.
Vad gjorde dom?Underbar personal ombord SK2626 ikväll. Rutinerad purser som satte en sjukt hög nivå från början, de nya (3 mån enl. uppgift från purser) CC var inte sämre utan bjöd på sig själva.
Attention to detail... någonting som märks extra mycket när själva produkten är så simpel som den är.
Lade ner massa energi på utropet, typ en sak som att "om ni som sitter på vänster sida vrider på huvudet lite så kan ni se solnedgången" och en del annan "utfyllnad" jämfört med standardutropet som gjorde en (i alla fall mig) lite gladare helt enkelt.Vad gjorde dom?
Jag har exakt samma problem, där jiddrar kundtjänst med mig för stunden...Ansökte om ersättning enligt EG 261/2004, 2 x 250 €, för inställt och ombokat flyg i somras. Efter en månads "semesterväntan" fick jag besked om att man skulle betala och några veckor senare (vilket jag tycker är normal tid för kundtjänster numera ) fick jag efter mejlväxling om konto- och biljettnummer lika vänligt besked om att pengarna satts in.
Inget jidder, trevlig ton och så snabbt som man kan förvänta sig. Bra jobbat SAS!