Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

K0ngo

Medlem
Flög nyss SK020, ARN - LLA. Trots en timmes försening på grund av strul med både sena piloter och byte av plan så var kabinpersonalen den överlägset trevligaste jag stött på.
Resenärer med barn fick böcker, mjukisdjur och memory. Vatten delades ut då vi blev stående ett tag innan start. Helt enkelt grym service ombord!

Lite ris också. Jag reste i Plus och bokningsklass C. På grund av vad jag antar var planbytet fick jag byta plats från 4F till 15C.
Bokningsklassen ändrades från C till M. Som kompensation fick jag en voucher som gjorde det möjligt att ändå åtnjuta en ölfika. Tror ni det är möjligt att få mer kompensation i form av poäng?
 

ssh9721

Medlem
Flög SK7861 från ARN till GZP i onsdags den 22 juli, visserligen charter så jag hoppas det passar här. Satt på rad 5 som servades av två ur det lite äldre gardet, som verkligen gillade sitt jobb. Egentligen fick vi inget extra, som gratis fika eller så, men allt var hela tiden med glimten i ögat, vilket gav en bra start på ledigheten. Dessutom var maten riktigt bra, bland det bättre jag fått på charterflygning, rimmad oxbringa passade bra med vinet.
 

palmen

Moderator
Lite ris också. Jag reste i Plus och bokningsklass C. På grund av vad jag antar var planbytet fick jag byta plats från 4F till 15C.
Bokningsklassen ändrades från C till M. Som kompensation fick jag en voucher som gjorde det möjligt att ändå åtnjuta en ölfika. Tror ni det är möjligt att få mer kompensation i form av poäng?

Har brutit ut frågan till en egen tråd, fortsätt gärna diskussionen där.
Har jag rätt till någon kompensation? | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
 
Toppen