Kanske tveksam "Gjorde ni bra" men ändå positivt
Jag beställde en sån där "wine pourer deluxe" som goodie bag (diamond) i våras. Fick hem den och efter 2 användningar gick den sönder, toppen ramla av och den slutade låta vinet rinna igenom den efter jag satt ihop den själv igen. Mailade rätt support och förklarade situationen, bad om att få returnera produkten då jag ansåg den vara felaktig, ville även få min "goodie bag" ersatt av ett annat val då jag misstror denna produkts kvalitet.
Efter några vändor med mail med olika personer varje gång fick jag beskedet att jag fick returnera produkten och att de lägger in en ny goodie bag "token" åt mig. Sen blev det tyst i rutan, i 2 veckor har jag mailat på samma mail och frågat vart jag skickar prylen och när jag får min goodie bag token tillbaka. Tystnad.
Så idag loggade jag in och kikade, då har jag helt plötsligt fått tillabaka knappen "Köp". La illa kvickt en beställning på en annan sak.
Noterade även att ordningen ändrats i info rutan, nu har jag "one (1) Diamond Extra" istället
Så bra gjort SAS. Nu får vi väl se om de någonsin informerar mig vart jag ska skicka den trasiga prylen...