Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

A

Aurora

Guest
Jeg må få lov å skryte litt jeg og.

Bestevenninna mi hadde bursdag i går, fikk bursdagsepost fra SAS med 1000 extraEBpoints og klikket på "meld deg på her!"-linken i eposten. Men da kom hun bare til en hvit side. Så jeg skrev til SAS på Twitter (!!!) i gårkveld, og i dag mårrest hadde de manuelt meldt henne på og hele problemet var løst :) SAS Twitter makes it happen!
 

Agö

Medlem
Jeg må få lov å skryte litt jeg og.

Bestevenninna mi hadde bursdag i går, fikk bursdagsepost fra SAS med 1000 extraEBpoints og klikket på "meld deg på her!"-linken i eposten. Men da kom hun bare til en hvit side. Så jeg skrev til SAS på Twitter (!!!) i gårkveld, og i dag mårrest hadde de manuelt meldt henne på og hele problemet var løst :) SAS Twitter makes it happen!
Bra men vore bättre om man gjorde rätt från början...
 
A

Aurora

Guest
Bra men vore bättre om man gjorde rätt från början...

Jeg ser flere andre skrive om at de er fornøyd med hjelp fra kundeservice, man får aldri slengt i flabben at det jo var et problem i utgangspunktet da... Det er en helt naturlig forutsetning for å få hjelp, et problem må eksistere. Det er da 101% selvsagt. Poenget for meg var at de faktisk manuelt meldte henne på, helt uten at jeg ba om det. Spørsmålet mitt var: "@sas Hei, er EBS******** registrert til bursdagskampanjen? Forsøkte å klikke på linken men kom bare til en hvit side". Responsen var noe ala "Hei, nå er hun påmeldt! Ha en fin dag!". Det er faktisk bra gjort, uansett forutsetningen.
 
D

Deleted member 4140

Guest
Jag fick ett mail av SAS att de betalar ut 600 Euro för min försening mellan Köpenhamn och Tokyo med SK983 den 1 April. Tyvärr så får jag inga pengar tillbaka även om syftet med själva resan sket sig och jag åkte ändå.

Lite komiskt är det dock att de har uppgivit ett annat namn än mitt eget i mailet gällande kompensation. Fast man vet ju aldrig kanske har någon ändrat mitt namn till Robert medan jag har varit ute på vift :)
 
D

Deleted member 4971

Guest
Är det bara jag som upplever en helt annan typ av service i dessa dagar? Förstår ingenting, satt på 25D i Go och blev specialserverad frukost. Med specialserverad menar jag att direkt vi kommit upp i luften fick förfrågan om jag vill äta något och sedan fick en låda med TVÅ! bröd (ja jag var inte ens tvungen att plocka från korgen) direkt serverat på min plats. Hann äta upp allt innan servicen började till övriga PAX... Mycket underligt.. ;)

Hur som helst, tänkte bara göra ett gästspel då jag kände mig ovanligt lycklig över det inträffade. God kväll!
 

FF#1

Medlem
Är det bara jag som upplever en helt annan typ av service i dessa dagar? Förstår ingenting, satt på 25D i Go och blev specialserverad frukost. Med specialserverad menar jag att direkt vi kommit upp i luften fick förfrågan om jag vill äta något och sedan fick en låda med TVÅ! bröd (ja jag var inte ens tvungen att plocka från korgen) direkt serverat på min plats. Hann äta upp allt innan servicen började till övriga PAX... Mycket underligt.. ;)

Hur som helst, tänkte bara göra ett gästspel då jag kände mig ovanligt lycklig över det inträffade. God kväll!

Det låter trevligt, jag håller med. Jag tror faktiskt att SAS försöker göra nått för oss med högre status, i alla fall så känns det så den senaste månaden. eller så har jag bar haft bra karma
 

Nystrom

Medlem
Är det bara jag som upplever en helt annan typ av service i dessa dagar? Förstår ingenting, satt på 25D i Go och blev specialserverad frukost. Med specialserverad menar jag att direkt vi kommit upp i luften fick förfrågan om jag vill äta något och sedan fick en låda med TVÅ! bröd (ja jag var inte ens tvungen att plocka från korgen) direkt serverat på min plats. Hann äta upp allt innan servicen började till övriga PAX... Mycket underligt.. ;)

Hur som helst, tänkte bara göra ett gästspel då jag kände mig ovanligt lycklig över det inträffade. God kväll!

När du är EBP så har du rätten till den service som erbjuds C-klass oavsett din bokningsklass . Den rätten gäller dig och din familj eller upp till fyra stycken i ditt resesällskap. Som EBP är du noterad högst upp på "sealen" under rubriken "Frequent flyers" så kabinbesättningen får koll på dig och din sittplats lite enklare. Därav den "specialservice" du upplevde :)
 

flum

Medlem
Är det bara jag som upplever en helt annan typ av service i dessa dagar? Förstår ingenting, satt på 25D i Go och blev specialserverad frukost. Med specialserverad menar jag att direkt vi kommit upp i luften fick förfrågan om jag vill äta något och sedan fick en låda med TVÅ! bröd (ja jag var inte ens tvungen att plocka från korgen) direkt serverat på min plats. Hann äta upp allt innan servicen började till övriga PAX... Mycket underligt.. ;)

Hur som helst, tänkte bara göra ett gästspel då jag kände mig ovanligt lycklig över det inträffade. God kväll!
Välkommen på gästspel :-D
 
Toppen