Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Tommys bild tycker jag är bra lik en ordinär "inrikesfrukost". Gamla ostfrallor har jag inte stött på - inte på denna sidan millennieskiftet iallafall...
 

Malu

Medlem
På ARN-SDL har jag fått torr ostmacka, pärondricka, naturell yoghurt (utan müsli) och kaffe som frukost senaste fyra gångerna.
Nothing more, nothing less...
 

EricT

Medlem
Ja det här är bara ytterligare ett exempel på varför man inte ska flyga SAS...

Hade inte hänt på BA... de låter ju inte ens folk sitta i det blokerade sätet när det är kaos pga snöstorm el strejk mm... vilket jag tycker att de kanske borde.
 

MarcusC

Medlem
GOT-CPH är en rutt där extra maten är trist, visst är det en kort flight, men kan Swiss servera mat & dryck ZRH-GVA bör SAS kunna servera något mer än torra croissanter med blaskig fyllning och kaffe/the!?Dessutom noll variation.
 
Last edited:

EBGGOT

Medlem
GOT-CPH är en rutte där extra maten är trist, visst är det en kort flight, men kan Swiss servera mat & dryck ZRH-GVA bor SAS kunna servera något mer än torra croissanter med blaskig fyllning och kaffe/the!?Dessutom noll variation.

Snacka inte om den.... Den är ett hån mot en premium klass!
 

Jonas C

Medlem
På tal om sunkigt bröd, tycker jag att man borde göra något åt frallorna i ARN loungen. Har aldrig haft turen att komma över en färsk fralla, utan bara de som legat ute i 3-4 dagar. Att man dessutom tycks ha 5-6 korgar fulla med gammalt bröd stående som dekoration gör ju inte saken bättre.
 
Har nu ett ärende som är anmält hos SK. Om det slutar på ett dåligt sätt då kommer jag skriva en stor review om hur dålig är special bagagehanteringen hos vår älskade flygbolag. Vid nästa resa kommer jag packa in ägg, vinglas och glödlampor i bagaget och märka med "FRAGILE", får se hur många som överlever.
 

flying

Medlem
Jag hade en VÄLDIGT märklig upplevelse med SAS intrascan i helgen. Checkad in med SMS och får svar tillbaka med plats 33C... kanske inte så mycket märkligt med det tänker nog de flesta. Vad som bör tilläggas till historien är att min biljett är utställd i bokningsklass C och att jag är EBP. Hur som helst väl framme i gaten så dras mitt kort och min lilla lapp med sittplats kommer... och döm av min förvåning när det fortfarande står plats 33C (och nej det var inte 33 rader eco+ på flighten:) )

Är det it systemen, gate personalen eller vad brister det??
 

Magino

Medlem
Jag hade en VÄLDIGT märklig upplevelse med SAS intrascan i helgen. Checkad in med SMS och får svar tillbaka med plats 33C... kanske inte så mycket märkligt med det tänker nog de flesta. Vad som bör tilläggas till historien är att min biljett är utställd i bokningsklass C och att jag är EBP. Hur som helst väl framme i gaten så dras mitt kort och min lilla lapp med sittplats kommer... och döm av min förvåning när det fortfarande står plats 33C (och nej det var inte 33 rader eco+ på flighten:) )

Är det it systemen, gate personalen eller vad brister det??

Klart märkligt och inte det man förväntat sig. Men ni kände inte för att kolla upp detta innan ni gick ombord planet? Och vart slutade det att ni flög, eco eller eco+?
 
Toppen