Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Suck.

Har precis suttit i chatten och diskuterat med kundtjänst.
När deras argument tröt, klickade dom helt enkelt bort chatten.
Ofattbart...
Undrar om dom hade lagt på luren i örat på mig om det hade varit ett telefonsamtal istället.

Och nu tänker några "du var säkert otrevlig", men det var jag inte.
 
Suck.

Har precis suttit i chatten och diskuterat med kundtjänst.
När deras argument tröt, klickade dom helt enkelt bort chatten.
Ofattbart...
Undrar om dom hade lagt på luren i örat på mig om det hade varit ett telefonsamtal istället.

Och nu tänker några "du var säkert otrevlig", men det var jag inte.
I gamla chatten gick det att få en mailkopia på chatten. Går det nu också? Skicka in och märk: ATT Gruppchef. Inte okej bemötande!
 

Moco

Medlem
Satte kaffet i halsen när jag läste detta imorse. Känns väldigt verklighetsfrånvänt med ”forefront of customer service.” Hur tänker de?
 

Attachments

  • 5F417C7B-9C77-43F3-9A5C-223DFCDF7B50.jpeg
    5F417C7B-9C77-43F3-9A5C-223DFCDF7B50.jpeg
    64,9 KB · Visningar: 412

ELOS

Medlem
Mina biljetter till Miami avbokades av SAS robot då Swiss ändrat sin tidtabell med 5 minuter! Ingen reagerade förrän jag själv hittade detta. Nu vet de inte hur de ska lösa detta. Jag har krävt att de får sätta oss på ordinarie bokningsklasser i business klass men det kräver säkert högre chefers godkännande. När detta har hänt på Lufthansa har det aldrig varit någon diskussion utan de har bara tagit av revenue klasser.
 

ELOS

Medlem
Nu har jag fått tag på en chef på outsourcade SAS callcenter enheten i Sveg som drivs av SYKES. Chefen heter Niklas N. De kan inte ge en tillfredsställande förklaring till varför resor avbokas eller varför man glömmer av att ställa ut resor där man ska räkna på skatter.
Att man dessutom ska behöva ringa 3-4 gånger och fråga samma sak innan man kommer i kontakt med någon representant som kan hitta de resor man önskar är väldigt märkligt.
Det enda rätta vore att guld och diamond medlemmar får en separat kompetent support eftersom vi med största sannolikhet har mera komplicerade frågeställningar.
 

Mr Basic

Medlem
Nu har jag fått tag på en chef på outsourcade SAS callcenter enheten i Sveg som drivs av SYKES. Chefen heter Niklas N. De kan inte ge en tillfredsställande förklaring till varför resor avbokas eller varför man glömmer av att ställa ut resor där man ska räkna på skatter.
Att man dessutom ska behöva ringa 3-4 gånger och fråga samma sak innan man kommer i kontakt med någon representant som kan hitta de resor man önskar är väldigt märkligt.
Det enda rätta vore att guld och diamond medlemmar får en separat kompetent support eftersom vi med största sannolikhet har mera komplicerade frågeställningar.
Nu är jag iofs partisk (statuslös) men det enda rätta vore om personalen hade tydliga guidelines och kunde sitt jobb. :cool:
 
Toppen