Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

KalleSus

Medlem
Om det är något jag uppskattar med flyg så är det att det är svalt ombord. Jag avskyr varma, trånga kabiner.
Om det är för kallt kan man alltid ta på sig en tröja eller be om en filt.
Det är ofta svårare att, på ett anständigt sätt, reglera temperaturen i en alltför varm kabin.
 

Impendill

Medlem
Om det är något jag uppskattar med flyg så är det att det är svalt ombord. Jag avskyr varma, trånga kabiner.
Om det är för kallt kan man alltid ta på sig en tröja eller be om en filt.
Det är ofta svårare att, på ett anständigt sätt, reglera temperaturen i en alltför varm kabin.

Håller med dig till fullo!

Enklare att ta på dig än att klä av sig.
 

simeo

Medlem
Men kallare än SAS inrikes, senaste två åren, verkar inte gå att finna. Det värsta är väll dock att de dra på alldeles för högt blås på fläktarna samtidigt. De privata reglagen känns numer ganska meningslösa (om det inte gick att få varmluft den vägen...).
 
Det visade sig vara ett fel, det var vår rad och en till som hade problem med kylan, jag satt i skinnjacka och frös till slut, och en flygvärdinna sa att det var fel på systemet.
 
Det här med att SAS smyger in anslutningar med American på resor till USA. Vet inte hur många gånger jag fått avboka och boka upp igen när jag ser att det har dykt upp AA-flighter.
 

AABack2ARN

Medlem
Jag håller med om att SAS gärna visar AA-flighter för inrikessegmenten i USA men jag har aldrig sett att AA visar SAS-segment i Europa (dvs från Americans gateways till exempelvis Stockholm) utan det är alltid oneworld alternativ. Men det går att boka SAS-segment på en AA-biljett via telefon .

Att dessutom BA inte accepterar SAS-biljetter och vice versa är ju lite ironiskt...
 
Toppen