Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

mha321

Medlem
Japp, tror att det löser sig med lite analog diskussion. Dock är det hemresan från Nice och där har de ingen SAS lounge och servicenivån på den lokala personalen brukar vara sisådär :)
Om du inte redan är ute på resan så prova att prata med personalen på Arlanda på utresan. Det är visserligen inte direkt deras sak men där finns ganska många som jag tycker brukar vara mycket hjälpsamma.
Om det finns platser i plus kan de väl bara flytta skylten en rad bakåt. Kan ju inte vara fullbokat om det gick att boka om till go.
Fast då kommer ju folk på bc klaga på att de inte fick ha kvar sina platser på första raden i go :)

När jag håller med. Prioritet skall definitivt ges till plus passagerare. Och det är definitivt inte ok att sätta ett barn ensamt.
 

Hachans

Medlem
De behöver dessutom bara flytta bak skylten på ena sidan... Som standard har de på samma men det händer definitivt att det är en rad mer plus på ena sidan.

Häromdagen flög jag från Ängelholm och pga flygplansbyte så fick vi en skruttig ATR72 istället för 737an. Då kom personalen på mitt under flighten att de skulle ändra konfigurationen på plus och började flytta runt lapparna... :p Då blev det en rad mer på ena sidan än på andra. Men jag vet inte om det var medvetet. Kändes sådär rutinerat.
 

WF789

Medlem
Har opplevd 6 rader + 1 sete med Plus på et fullstappet fly fra LPA til Oslo. (jeg satt på 7A med plusbillett)
 

011430121

Medlem
Jag ringde sas kundtjänst och svaret jag fick var
Det är många som ringer just nu.
Den väntetid är 116 min.

Det är ju längre än min resa med dom.
Det är riktigt uselt för ett service bolag.
T.o.m. Aeroflot var bättre på 90-talet och dom visste inte vad service var.
Vad har du för status inom *A?
 

jumbooze

Medlem
Jag ringde sas kundtjänst och svaret jag fick var
Det är många som ringer just nu.
Den väntetid är 116 min.

Det är ju längre än min resa med dom.
Det är riktigt uselt för ett service bolag.
T.o.m. Aeroflot var bättre på 90-talet och dom visste inte vad service var.
Testa chatten nästa gång
 

MrPlow

Medlem
Idag när vi ber om servetter för andra(!) gången och får svaret. Ja ni har ju fått väldigt många servetter nu... Det får bli hushållspapper till er!

Hade vi fått 8 servetter totalt (vi hade en 11 månaders med oss)... Och då hade vi ändå köpt mat och dryck för 300 pix...

Undra hur många servetter man fått om man inte var EBG och EBS...
 
Toppen