Erik på vift
Medlem
Det mer man flyger med SAS de mindre imponerad blir man. Vi (Fru samt dotter) skulle åka från Milano till Köpenhamn, planet fick ett tekniskt fel så vi fick vänta till nästa dag. När man åker plus tror man att kanske de hjäper oss lite fortare, icke. Vi fick ett rum på ett hotel samt transport till hotellet 3 timmar senare, detta p.g.a av att vi hade ett litet barn så vi hamnade sist i kön.
På hotellet var vi lovade, lite mat (uteblev eftersom restaurangen stängd, även frukost uteblev eftersom den inte öppnade innan vi skull tillbaka till flygplatsen) samt ett familje rum. Man kan nog säga att familje rummet hade en still som jag inte känner mig bekväm med (se bild).
Väl incheckade med 14 tim försening, så glömde de säga till vid incheckningen att de glömt ta ombord mat till flyget, så vi köpte ingen, så äta fick vänta igen.
När man sedan skriver till SAS kund service så svarar de att de inte ersätter något för vi har inte haft extra utgifter (inget EU261, inget för att vi inte fick vad vi betalt för).
På hotellet var vi lovade, lite mat (uteblev eftersom restaurangen stängd, även frukost uteblev eftersom den inte öppnade innan vi skull tillbaka till flygplatsen) samt ett familje rum. Man kan nog säga att familje rummet hade en still som jag inte känner mig bekväm med (se bild).
Väl incheckade med 14 tim försening, så glömde de säga till vid incheckningen att de glömt ta ombord mat till flyget, så vi köpte ingen, så äta fick vänta igen.
När man sedan skriver till SAS kund service så svarar de att de inte ersätter något för vi har inte haft extra utgifter (inget EU261, inget för att vi inte fick vad vi betalt för).