Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

AntonJ

Medlem
Jag har fått svar nu, de hävdar fortfarande att det är "extraordinära omständigheter", men de betalar ut 250 Euro iallafall. Jag fick ingen ursäkt, men nu har de iallafall rättat till beslutet :)

P.S jag fick inte till citatfunktionen från mobilen (handhavandefel) men det här hällde mitt ärende hos Customer Care.. D.S
 
Fler än jag som idag (3/6) fått svara på enkäten på SAS.se. Oerhört underhållande och intressanta frågor. Speciellt frågan "vad kan vi göra för att förbättra upplevelsen på sas.se" sedan kan man rangordna allt från kvalitet, sökning samt driftstabilitet :)
 

Agö

Medlem
Tillbringat en halvtimme i telefonkö med SK efter att SK1415 ställts in vilket stökat till det för mina polare som flyger från ARN till CPH och sedan vidare med mig till LHR. Min polare som är EBG ringde först varefter kundtjänst vägrade boka om till SK401 och satte dem på direktkärran till London. Han hävdade att MCT i Köpenhamn var 1:30 min, ren lögn förstås eftersom kombinationen SK401/501 är fullt bokningsbar på SK:s hemsida. Agö påtalade detta efter att ha kommit fram och de är nu ombokade enligt plan.
Sorgligt att vi måste göra kundtjänst jobb i sådana här enkla frågor. Denna resa var tydligen på s. 2 i hans bokningssystem...
 

FF#1

Medlem
Fick för första gången någonsin betala för en barnvagnspåse på LLA, trots att det är en officiell förmån att få såna vid behov för EGD, EBG och plus.
Enlgit personalen har de alltid kostat pengar och jag har bara haft tur alla gånger senaste 7 åren...
Specialbagage - rullstol, skidor, golfbag etc. - SAS

Ingen stor sak att betala 50 kr, men varför varför ska SAS vara så inkonsekventa i sitt agerande?

Här står det dessutom att det kostar 40 kr utan pardon men där är det ju charter som det gäller... Suck!
Specialbagage - SAS
 
Fick för första gången någonsin betala för en barnvagnspåse på LLA, trots att det är en officiell förmån att få såna vid behov för EGD, EBG och plus.
Enlgit personalen har de alltid kostat pengar och jag har bara haft tur alla gånger senaste 7 åren...
Specialbagage - rullstol, skidor, golfbag etc. - SAS

Ingen stor sak att betala 50 kr, men varför varför ska SAS vara så inkonsekventa i sitt agerande?

Här står det dessutom att det kostar 40 kr utan pardon men där är det ju charter som det gäller... Suck!
Specialbagage - SAS
Hänt mig ca 50% av fallen jag reser från ARN (T4) ungefär. Det blir lite ironiskt att påpeka för den som tar betalt att "ja vad lustigt, här betalar jag dig 50kr för en förmån som ingår med mitt SAS brandade DIAMOND AMEX och får således poäng för det i slutändan...." ironin har dock aldrig riktigt slagit rot noterar jag
 

DrKlas

Medlem
En lärare på gymnasiet sa en gång till mig att "Man ska alltid vara noggrann men särskilt noggrann ska man vara när man stavar till noggrant".

image.jpg
 

MBA

Medlem
Jag fick ett mail med följande text inför min kommande resa.
Skärmavbild 2015-06-24 kl. 21.52.52.png

Nån som vet vad man menar med länken "Ändar biljett"?
Dessutom står det att jag flyger SAS Plus på hemresan, vilket inte verkar stämma när jag går in och vill välja sittplats. Skärp er SAS.
 
Toppen