Senaste nytt

SAS, Choice & Eurocard bjuder in till frukostmöte

Valley

Medlem
Damp ner en inbjudan från SAS till fruktosmöte i Karlstad på Choice Plaza, där ovan nämnda skall berätta om sina nyheter.
Får vi se vad man har för nyheter att förtälja om

Är detta något som hålls på andra håll i landet också ? Eller är det någon annan Karlstadbo som skall dit ?
 

Randy Marsh

Medlem
Hmm, intressant. Kanske Nordic Choice Hotels blir partner till EuroBonus, så att man kan tjäna / använda EB-poäng på övernattningar? Som boende i Norge så är Clarion ofta det bästa valet på många orter, men jag har saknat möjligheten att kunna kreditera poäng till EB.
 

pt98ssy

Medlem
Var på detta i Helsingborg förra fredagen. Det var inte så mycket nytt tyckte jag. SAS delen var mest om nya Go och Plus. Men det mesta från alla tre var mest sådant som man enkelt får reda på respektive webplats. De har en utlottning i slutet. I HBG så var det en kabinväska med gratis Eurocard Platinum i ett år, SAS var en stockholmsresa för två och Choice hade en weekend för två om jag kommer ihåg rätt. Choice slängde även in en bunke brunchvouchers på Kitchen & Table i sista stund. Vann dock inget själv :-( .
 
Toppen