SAS Business, Sundsvall - Peking (Beijing)

Diskussion i 'Reserapporter' startad av Storsteffe, 1 November 2012.

1. Storsteffe

Storsteffe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har valt att vänta med rapporten tills läget för SAS har klarnat.

Efter otaliga resor västerut så laddar jag nu för min första österut och tänkte att det var dags för mig att försöka återgälda lite för alla trevliga reserapporter detta forum har försett mig med. Delen Sundsvall-Arlanda-Köpenhamn kanske inte är så himla intressant men man vet ju aldrig så jag tar med den också.

Resan:

16:25 - 17:20 SK051
    Sundsvall/Harnosand, Midlanda - Stockholm, Arlanda (Terminal 4)
    Stop over at: Stockholm 0:45
    Operated by: Scandinavian Airlines | Aircraft: Boeing 737-600
    Seat: 2A, 2B | Baggage allowance: 2 piece(s)/pers

18:05 - 19:15 SK1429
    Stockholm, Arlanda (Terminal 5) - Copenhagen, Kastrup (Terminal 3)
    Stop over at: Copenhagen 1:50
    Operated by: Scandinavian Airlines | Aircraft: Boeing 737-800

21:05 - 13:05 SK995
    Copenhagen, Kastrup (Terminal 3) - Beijing, Capital International (Terminal 3)
    Operated by: Scandinavian Airlines | Aircraft: Airbus Industrie A340-300

För att detta ska bli verklighet så skapar jag denna tråd redan nu(7 timmar till ETD) eftersom latheten har en oförklarlig förmåga att övermanna mig om jag inte är under press. Så nu finns det ingen återvändo och lovar att återkomma med inom en snar framtid och kan iaf nästan lova en del bra bilder då min personliga assistent(enligt henne, jag trodde vi var sambos:confused:) är duktig med kameran.

Last edited: 17 November 2012
    13 personer gillar detta.
  2. EricT

EricT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra där!

3. majer

majer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gott. Ser fram emot resten.
    (jag borde förövrigt följa samma modell som du så jag får iväg någon reserapport nån gång också).

4. Mattias Edstrom

Mattias Edstrom Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ser fram emot ett trevligt reportage. Trevlig resa!

5. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Min F5-tangent är snart utsliten, när kommer uppdateringen?

4 personer gillar detta.
  6. Storsteffe

Storsteffe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det har uppstatt problem med en kraschad dator har sa uppdatering kommer att droja, vet inte om jag ska ge mig ut och handla en ny eller om jag ska forsoka overleva till hemkomsten. Kan ge lite forsmak av resan hit iaf och den vart ju inte den trevligaste jag upplevt utan kanske den samsta i BIZ men det berodde inte pa SAS utan andra omstandigheter bestaende av milt sagt overforfriskade resenarer som iofs inte stor mig normalt sett men nar kontrollen over viktiga kroppsfunktioner upphor blir det liiite anstrangt i kabinen, blir iaf ingen resa man glommer i forsta taget ;) Maste nu komplettera med hemresan da den blir mer representativ for upplevelsen.

7. Jacob

Jacob Medlem

Tycker du ska gå ut och handla en ny... ;) Det där låter onekligen som en läsvärd resa.

3 personer gillar detta.
  8. Petter

Petter Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur har det gått? :)

1 person likes this.
  9. perhall

perhall Medlem

Min F5-tangent har pajat på lånedatorn också!!!

10. Storsteffe

Storsteffe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja herrgud, har ångest för att jag inte fått ut tummen men det har varit rent hysteriskt med arbete, nu ska jag ta några dagar ledigt över helgen(i Texas) så ska försöka göra ett ryck. Vill bara förvarna om att det blir en kraftigt förkortad variant och att den inte är representativ för mina tidigare resor med SAS från ARN. Faktum är att om man gillar SAS biz så ska man nog undvika att läsa den överhuvudtaget.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!