SAS Business nya kabin, detaljerna

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av starlight, 24 April 2015.

1. starlight

starlight Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    SAS nya produkt är en rejäl uppgradering. För mig var de viktigaste skillnaderna den privata zon som kommer av den nya konfigurationen och

View the full post

Malu, Gus och Igorius gillar detta.
  2. starlight

starlight Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ok, första review-försöket gick väl sådär kan man säga. Bilderna blev inte alls uppladdade. Går det att ändra i efterhand tro?

Här finns ett gäng: Dropbox - SAS nya kabin ARN-EWR

3. HKG Flyer

HKG Flyer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra skriven recension. Kul att läsa om de nya grejerna.Tråkigt med bild funktionen som verkar lite fyrkantig..

4. Brandten

Brandten Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sitter på plats 1H nu och tycker det är sjukt störande med ljudet från kompressorn som blåser upp luftkudden samt konstanta puffade upp och ner för att hålla trycket.

5. Storsteffe

Storsteffe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Till slut har även jag provat, ett rejält lyft. Det som jag inte gillar är "lounge" läget då jag inte får något riktigt stöd för fötterna, sitta vanligt och sova funkar kanon. Hörlurarna en katastrof som på "alla" bolag, normalt inget problem men jag hade glömt mina egna, utbudet på underhållning är ju också lite skralt men det räckte gott och väl denna gång för mig.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!