Senaste nytt

SAS business class service på CRJ 900

Alx

Medlem
Men då åker jo både LH och OS som båda serverar lokala tyska eller österrikiska sekt? Det är jo inte Champagne...:p

Där fick du mig!! Jag får helt enkelt även fortsättningsvis flyga matartrafik med KM som inte har några CRJ etc. och serverar Champagne i C även på deras kortaste sträckor... :D

Alltid lär man sig något nytt! Jag hade tydligen fel. Antar att jag så sällan reser i små flygplan inom Europa när jag tänker efter. När jag gör det är det nästan uteslutande med LH och OS. Jag står dock fast vid att en seriös C produkt innebär som minst blockerat säte bredvid mig. I USA är vi ju för ovanlighets skull nästan alltid bortskämda med "riktiga" C stolar i inrikes "F"...

Jag är förvånad över att det faktiskt verkar som att det stora flertalet europeiska flygbolag inte blockerar ett säte i C på 2 sätesrader. Helt sjukt ju. Den obefintliga skillnaden mellan Y och C när det gäller komfort borde ju kanske framgå lite tydligare i flygbolagens marknadsföring.
 
Ojsan jag trodde SAS var nästintill ensamma om fejk C i sina mindre flygplan! Men KLM tar sig i alla fall råd att servera Champagne i C, eller?? I så fall får nog deras C produkt ändå anses vara liiiiite mer seriös! :D
Nope, första bokstaven stämmer men inte resten: cava var det senaste ett par gånger. Tror seatblockering finns på 737 men inte i mindre flygplan.
 

Alx

Medlem
Nope, första bokstaven stämmer men inte resten: cava var det senaste ett par gånger. Tror seatblockering finns på 737 men inte i mindre flygplan.

Hahaha det här är ju SKANDAL!! Då reser jag ju uppenbarligen redan med "RÄTT" flygbolag som det är idag (några SAS resor som undantag). Jag som trodde att det fanns major improvements att göra på den fronten... :D
 

EBGGOT

Medlem
Summering:

Varmmat (riktigt bra)
Ingen seatblock
Klädnypa

Men som sagt, när man sitter på rad 1 och alla skall på toan .... det är inget nice!
 
Toppen