Senaste nytt

SAS bråkar med EB-poäng genom citygross

RasmusN

Medlem
Jag skickade print screen på mitt kvitto för en matkasse från Citygross jag köpte i Februari.. Tydligen är den inte registrerad och jag är själv tvungen att ta ansvaret och göra deras jobb istället.
Jag vet inte vad mer jag kan skicka till dem i ärendet. För det finns inga mer dokument. Ändå hävdar de att kvittot jag skickat dem är ogiltigt.

När jag stöter på sådan här dålig kundservice blir jag tokig. Jag förstår inte hur man kan ha sådana människor vid ratten i ett globalt bolag... Frågan är - vågar man ställa sig hårt mot dem, eller blir man på något sätt stämplad som obekväm och därmed ännu sämre behandlad framöver?
 

Attachments

  • image.png
    image.png
    208,4 KB · Visningar: 644
Last edited:
  • Gilla
Reactions: Gus

Arnel

Medlem
Nu är jag ingen expert på kundservice, men har du provat att ringa? Du kanske har tur i service rouletten och får prata med någon som förstår hur man tar hand om sina kunder..
 
Jag skickade print screen på mitt kvitto för en matkasse från Citygross jag köpte i Februari.. Tydligen är den inte registrerad och jag är själv tvungen att ta ansvaret och göra deras jobb istället.
Jag vet inte vad mer jag kan skicka till dem i ärendet. För det finns inga mer dokument. Ändå hävdar de att kvittot jag skickat dem är ogiltigt.

När jag stöter på sådan här dålig kundservice blir jag tokig. Jag förstår inte hur man kan ha sådana människor vid ratten i ett globalt bolag... Frågan är - vågar man ställa sig hårt mot dem, eller blir man på något sätt stämplad som obekväm och därmed ännu sämre behandlad framöver?

"Sent from my Commodore 64", LOL!
 

Sahlen

Medlem
Jag har fortfarande inte fått mina poäng så jag kommer nog behöva vandra samma väg som du. Följer tråden med intresse.
 

flonken

Medlem
Jag skickade print screen på mitt kvitto för en matkasse från Citygross jag köpte i Februari.. Tydligen är den inte registrerad och jag är själv tvungen att ta ansvaret och göra deras jobb istället.
Jag vet inte vad mer jag kan skicka till dem i ärendet. För det finns inga mer dokument. Ändå hävdar de att kvittot jag skickat dem är ogiltigt.

När jag stöter på sådan här dålig kundservice blir jag tokig. Jag förstår inte hur man kan ha sådana människor vid ratten i ett globalt bolag... Frågan är - vågar man ställa sig hårt mot dem, eller blir man på något sätt stämplad som obekväm och därmed ännu sämre behandlad framöver?

Tog du en printscreen från din ordersida eller mailade du CG och fick ett kvitto av dom?
Poängshoppen behöver ordernummer osv som inte står under "mina ordrar" på hemsidan.

Jag har också samma problem.. Jag skickade in ett "riktigt" kvitto för 45 dagar sen och fick igår ett mail av poängshoppen att det kan ta upp till 8 veckor för CG att titta på mitt ärende.

Bifogad fil är ett kvitto jag fick av CG
 

Attachments

  • Skärmklipp.JPG
    Skärmklipp.JPG
    24,7 KB · Visningar: 543

johan_fbg

Medlem
Jag tror det... hittar inte heller, kan det ha blivit för många avbeställda kassar?
Jag undrar om någon försökte utnyttja läget till max. Teoretiskt sätt kunde man beställt x-antal kassar på tisdagen, fått poängen, bokat resa och slutligen nyttjat resan innan man kom hem innan/på måndagen och avbokar alla kassorna.
 
Toppen