RasmusN
Medlem
Jag skickade print screen på mitt kvitto för en matkasse från Citygross jag köpte i Februari.. Tydligen är den inte registrerad och jag är själv tvungen att ta ansvaret och göra deras jobb istället.
Jag vet inte vad mer jag kan skicka till dem i ärendet. För det finns inga mer dokument. Ändå hävdar de att kvittot jag skickat dem är ogiltigt.
När jag stöter på sådan här dålig kundservice blir jag tokig. Jag förstår inte hur man kan ha sådana människor vid ratten i ett globalt bolag... Frågan är - vågar man ställa sig hårt mot dem, eller blir man på något sätt stämplad som obekväm och därmed ännu sämre behandlad framöver?
Jag vet inte vad mer jag kan skicka till dem i ärendet. För det finns inga mer dokument. Ändå hävdar de att kvittot jag skickat dem är ogiltigt.
När jag stöter på sådan här dålig kundservice blir jag tokig. Jag förstår inte hur man kan ha sådana människor vid ratten i ett globalt bolag... Frågan är - vågar man ställa sig hårt mot dem, eller blir man på något sätt stämplad som obekväm och därmed ännu sämre behandlad framöver?
Attachments
Last edited: