SAS bråkar med EB-poäng genom citygross

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av RasmusN, 12 Augusti 2016.

  1. RasmusN

    RasmusN Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Jag skickade print screen på mitt kvitto för en matkasse från Citygross jag köpte i Februari.. Tydligen är den inte registrerad och jag är själv tvungen att ta ansvaret och göra deras jobb istället.
    Jag vet inte vad mer jag kan skicka till dem i ärendet. För det finns inga mer dokument. Ändå hävdar de att kvittot jag skickat dem är ogiltigt.

    När jag stöter på sådan här dålig kundservice blir jag tokig. Jag förstår inte hur man kan ha sådana människor vid ratten i ett globalt bolag... Frågan är - vågar man ställa sig hårt mot dem, eller blir man på något sätt stämplad som obekväm och därmed ännu sämre behandlad framöver?
     

    Bifogade filer:

    • image.png
      image.png
      Filstorlek:
      208,4 KB
      Visningar:
      426
    Last edited: 12 Augusti 2016
    Gus gillar detta.
  2. Arnel

    Arnel Medlem

    Ort:
    Sthlm
    Land:
    Sverige Sverige
    Nu är jag ingen expert på kundservice, men har du provat att ringa? Du kanske har tur i service rouletten och får prata med någon som förstår hur man tar hand om sina kunder..
     
    Tonton gillar detta.
  3. Anders Östling

    Anders Östling Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    "Sent from my Commodore 64", LOL!
     
  4. Sahlen

    Sahlen Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Jag har fortfarande inte fått mina poäng så jag kommer nog behöva vandra samma väg som du. Följer tråden med intresse.
     
  5. flonken

    flonken Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Tog du en printscreen från din ordersida eller mailade du CG och fick ett kvitto av dom?
    Poängshoppen behöver ordernummer osv som inte står under "mina ordrar" på hemsidan.

    Jag har också samma problem.. Jag skickade in ett "riktigt" kvitto för 45 dagar sen och fick igår ett mail av poängshoppen att det kan ta upp till 8 veckor för CG att titta på mitt ärende.

    Bifogad fil är ett kvitto jag fick av CG
     

    Bifogade filer:

  6. Gus

    Gus Medlem

    Har Eurobonus och city gross slutat sitt samarbete nu?
     
  7. wenne87

    wenne87 Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Jag tror det... hittar inte heller, kan det ha blivit för många avbeställda kassar?
     
    Gus och johan_fbg gillar detta.
  8. flonken

    flonken Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Jag har fortfarande inte fått poäng för kassar som jag beställde i Mars 2016..
     
  9. Sahlen

    Sahlen Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Samma här.
     
  10. johan_fbg

    johan_fbg Medlem

    Ort:
    GOT
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag undrar om någon försökte utnyttja läget till max. Teoretiskt sätt kunde man beställt x-antal kassar på tisdagen, fått poängen, bokat resa och slutligen nyttjat resan innan man kom hem innan/på måndagen och avbokar alla kassorna.
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×