Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

jerixon

Medlem
De vil heller ikke udfordre mig...

Jeg kan dog ikke helt forstå hvorfor. Jeg har 10 segmenter SAS Plus, 5 segmenter Lufthansa og 8 segmenter Swiss i denne kvalifikationsperiode - vil de ikke have mig til at vælge SAS fremover?

Det är inte så svårt att förstå då de primärt vill ha nya kunder. Du är för lojal helt enkelt för detta erbjudande.
Hitills iår har jag 2 flighter med SAS och 2 förra året, därför vill de väll antagligen jag ska flyga mer SAS.....
Efter detta erbjudande går jag tillbaks till att flyga primärt SKYTEAM utanför norden.
 
Det är inte så svårt att förstå då de primärt vill ha nya kunder. Du är för lojal helt enkelt för detta erbjudande.
Hitills iår har jag 2 flighter med SAS och 2 förra året, därför vill de väll antagligen jag ska flyga mer SAS.....
Efter detta erbjudande går jag tillbaks till att flyga primärt SKYTEAM utanför norden.
Well... Hvis 10 segmenter i Plus siden 01JUL2014 er at være loyal - så er jeg tydeligvis loyal :)

Jeg tænkte man måske ville "fiske" efter at få mig til at flyve mere SAS istedet for Swiss/Lufthansa..

Interessant er jeg stadig kun EBS, nogle uger endnu..
 

Flygplan

Ny medlem
Hur fungerar det för mig som reser mycket resor en väg och till nya platser? Hur räknas t.ex. Rom -> Stockholm -> Prag -> Köpenhamn -> Stockholm där varje resa är bokad som en egen resa?

SAS är inte så tydliga på informationssidan om vad som faktiskt är en tur och retur resa.

Hur fungerar t.ex Stockholm -> Köpenhamn -> London som är bokad som en resa men där det inte finns en returresa?
 

Tonton

Medlem
@Flygplan, det står T/R för att ovana resenärer ska förstå. Det som gäller är segments. Så 4st T/R = du behöver flyga 8 segments osv.. Notera att de inte behöver vara i samma bokning. @simon_says91har tidigare nämnt, och löst, den här frågan i tråden, om du hade läst lite högre upp.
 
Toppen