Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

Unicornone

Medlem
3 resor 5200pts, 7 resor 52000pts... Inga jobbresor i sikte tyvärr... Undras vad den billigaste vägen till 7 ToR kan vara?
 

Mikael

Medlem
7 resor 20K poäng. Känns lite snålt i jämförelse mot andra. Undrar på vilka grunder de har bestämt hur mycket poäng man ska få.
 
Fan va snållt, 7 resor 40000 poäng.
Har följande inbokat

3/5 Osd-Arn
4/5 Arn-Osd
4/6Osd-Arn-Ord-Lax
18/6 Lax-Ord-Arn-Osd.

Frågar är väl egentligen vad min Usa resa räknas som, förmodligen 1ToR vilket innebär att jag har 2st inbokade.
Behöver 5 st till.
Vad är billigaste alternativen? Förslag nån?
 

jumbooze

Medlem
För er som tycker erbjudandet är snålt, ni är ju iaf med på erbjudandet. Nej, vadå, jag bitter? Inte då ;)

Vore intressant att se vilken status och hur många resor folk som fått erbjudandet hade?

Själv:
***************************
Status: EBG
Baspoäng period 2012: ca 90k
Kvalificerande flyg: 16
Saldo på kontot nu: ca 110k
Fått erbjudandet: Nej (OM Ja, ca när kom mailet?)

Men det jag har fått idag 15:17 är "Ditt poängsaldo och vårerbjudande..." mailet.
 
Last edited:

FF#1

Medlem
Jag har inte fått erbjudandet, när jag kollar efter i min inbox ser jag att jag inte har nått från sas för utom incheckning och bokningar.
Någon som vet hur man kollar att man fortfarande prenumererar på rätt nyhetsbrev?
 

sembl

Medlem
3 resor 3600 och upp till 7 resor 36000

Har rest för mycket med SAS i år helt enkelt och är inte den bästa kategorin hos SAS.

ARN-SDL eller GOT två helger med vändande plan löser väl detta under MAJ
 
Last edited:

FFS

Medlem
Status: EBS
Baspoäng period 2012: ca 40k
Kvalificerande flyg: ~8
Saldo på kontot nu: ca 70k
Fått erbjudandet: Ja

Från 2 resor t/r (2000 poäng) upp till 6 resor (20000 poäng)
 

cragnotti

Ny medlem
Status: EBB
Baspoäng 2012: 2000
Kvalificerade flyg: 2
Saldo på kontot nu: ca 100k
Fått erbjudandet: Nej

Hade varit perfekt att boka upp lite semesterresor med SAS om man fått denna. Behöver mer Eurobonuspoäng.
 
Toppen