Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

NotRyan

Medlem
Jag fick ingen :( Men jag reser ganska mycket med SAS ändå, så dom anser sig väl inte behöva boosta mitt resande....
 

jumbooze

Medlem
Jag sliter ut min "inkorg" refresh refresh refresh, varför fick man inte denna när det var billiga erbjudanden igår...
Vill ha :D Då kan jag tänka mig ett antal mileruns...
 
Last edited:

Tjaeng

Medlem
7 t/r 26000p var max för mig, en vän (reser vansinnigt mycket i low eco) fick 15 t/r = 24000 medan farsgubben (endast longhaul, hyfsat många, Y+/C) fick 8 tr = 72000p. . Gissar på att färre tidigare resor samt hög andel premiumkabin och/eller longhaul under tidigare resor ger högre koefficient i den här kampanjen.

Undantag torde vara folk med Travelpass unlimited, ska nog till mycket för att de ska erbjudas riktigt bra merpoängs-kampanjer med tanke på hur betalningen för deras resor är upplagda.
 
Last edited:

jumbooze

Medlem
Själv så hoppas jag på att SAS it är långsamma med mailservern och att man får vara med på denna... 1:a maj är min startpunkt för att förnya EBG :cool:
 

Jerka

Medlem
min 6 t/r á 3000p, max 10t/r á 30000p för mig.. bra ökning för resor över 6t/r, men ganska kämpig booster denna gången tycker jag..
 

NotRyan

Medlem
Jag fick ingen :( Men jag reser ganska mycket med SAS ändå, så dom anser sig väl inte behöva boosta mitt resande....

Jag måste ha varit med i en senare utskicksbatch för nu fick jag också. 8 t.o.r ger 60.000 extrapoäng.

Nu kan det bli några trevliga segmentruns...

Mvh
/NotRyan
 
Toppen