SAS bokningsklass

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Tockstew, 15 April 2012.

1. Tockstew

Tockstew Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej!

Jag är säkert lite trög, men jag kan för mitt liv inte hitta vilken bokningsklass jag har på min biljett (inrikes). Det står "Ekonomiklass med restriktioner" på checkmytrip och samma sak på SAS.se. Orsaken till mitt letande är att jag funderar på att kreditera poängen till Aegean och då vill förstå om det blir någon intjäning hos dem.

Tock

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Var har du bokat? Om du bokat via sas.se så står det i bokningsbekräftelsen vilken bokningsklass du har valt.

1 person likes this.
  3. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ring SAS eller din resebyrå och fråga.

4. Tockstew

Tockstew Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej!

Men det är ju just det det inte gör......står inte alls något som ens med god vilja kan tolkas som bokningsklass. Får väl sitta i kön då!!

5. doc

doc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, checkmytrip har blivit mycket sämre. Tidigare stod där exakt vilken bokningsklass man hade med en bokstav. Nu står det bara i text som Ekonomiklass eller dylikt.

6. Kricka

Kricka Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fanns det inte tidigare en länk här på BC.se till "gamla" checkmytrip.com eller
    Är det baaen önskedröm ?

7. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  8. Kricka

Kricka Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Man hamnar ändå på "nya" checkmytrip och som sagt där står bara Economy resp.
    Business men som sagt ingen bokningsklass.

9. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jaså då har de ändrat det sedan i fredags. Synd.

10. doc

doc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jupp, verkade så faktiskt. Frustrerande. Jag provade också https://eitr.amadeusasia.com/index.aspx Där får jag fram bokningen, men om jag sedan väljer en resenär får jag "Runtime Error".

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!