Senaste nytt

SAS bjuder in till öppet hus på Arlanda

Sakoz

Medlem
Jag har också anmält mig, hoppas EBG räcker, men om inte annat så kanske någon Pandion medlem som var med på dagen kan göra en sammanfattning för oss dödliga som bara har EBB, EBS, EBG, ICA kort och AMEX Centurion. :) Men det kanske blir en naturlig del av samtalsämnet på kvällen om inte annat.
 
Last edited:

Concorde

Founding Member
Hoppas ni får en fantastisk dag och kväll. Kommer eventuellt delta på middagen, beroende på resa i tjänsten. Vore kul att få träffa BC medlemmar och inte bara redaktörer ;)
 

MarcusC

Medlem
Anmäld (från BA concorde room ;))...får se om plats finns. Blir spännande. Kul event och kul sas är engagerade igen.
 

joemume

Medlem
Hur fungerar det rent praktiskt om man är medlem på flera forum? Jag är ju anmäld, men förstår inte riktigt hur SAS skall kunna prioritera bland alla anmälningar där medlemmar är med på flera forum - det måste ju vara rätt vanligt att man både är med på BusinessClass, Flyertalk och Milepont?
 

Jacob

Medlem
Jätteschysst av SAS att ordna eventet och kul att se så mycket intresse här, det bådar gott för framtiden. :)
Att eventet arrangeras visar också att SAS tycker det här är en bra kanal för att kommunicera med en viktig del av sin kundkrets.

Hur fungerar det rent praktiskt om man är medlem på flera forum?
Det är SAS som bjuder in så det är SAS som avgör vilka som får komma. Blir det mer än 30 anmälningar så går man efter status i Eurobonus, det är allt som är sagt.
 

PYRZ

Medlem
Skulle jätte gärna vilja, men kommer troligen sitta på ett plan från SFO just fredag den 7e :-( Hoppas att dyker upp fler möjligheter
 
Toppen