Senaste nytt

SAS bjuder in till öppet hus på Arlanda

vicce

Medlem
Hej alla!

Det blev en fantastisk kväll på Grand Hôtel och jag är väldigt nöjd med resultatet. Expedia fick pris som årets resebyrå och jag körde en presentation om galna Frequent Flyers som "knäckt" systemet för att tjäna miljontals poäng. Lokalerna, maten och servicen från Grand Hôtel var verkligen enastående rätt igenom. Någon fick en dum idé att beställa större och större Pol Roger flaskor i Cadiérbaren - från 75cl till Magnum till Dubbel Magnum :D

Tur att man bodde kvar på hotellet inatt - det var en lång, intensiv dag så jag somnade på nolltid uppe i rum 441. Marcus Carlzon stannade också kvar så vi körde frukostbuffé med utsikt över Slottet innan det blev en snabb bastu och turkiskt bad i Raison d'etre spa.

Senaste tiden har inneburit massor av planering inför eventet så måste fokusera på familjen (vår dotter fyller 1 månad idag) för att återställa min status som Guld pappa. Jag var nere på Basic nivå imorse när jag kom hem ;)

PS. Bilder och reportage kommer - har 230 bilder från igår!

Låter som ni haft en riktigt trevlig dag och kväll!

Jag tror att det är fler än bara jag som ser fram emot bilder och lite kommentarer från gårdagen.
 
Toppen