SAS bjuder in Diamond-medlemmar till fyra events under hösten

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Thornado, 3 Oktober 2014.

1. Thornado

Thornado Medlem

Fick just mail från Eurobonus med inbjudan till fyra olika events som erbjuds till Diamantmedlemmar (mot en liten betalning i poäng).

Trevligt. Själv ska jag nog iaf försöka gå på adventskonserten i Blå hallen.

rob74 och agehall gillar detta.
  2. Monkey_Class

Monkey_Class Guest

Har köpt till Akvariet.

3. Jacob

Jacob Medlem

Fick också detta.

Kan varmt rekommendera Luciaeventet i London som jag varit på tre år i rad när jag bodde där. Några år har de kört St Paul's Cathedral istället, vilket så klart är snäppet vassare, men Westminster är vacker också.

En fantastisk upplevelse med tre olika körer varav en influgen från Sverige som står för luciatåget och med en helt lyrisk publik av utlandssvenskar. Även när de var i gigantiska St Paul's var det fullt till sista platsen och man behövde vara ute i ganska god tid för att få en biljett, trots att de inte direkt var billiga.

Peter Hagander, rob74, OnlyAFool och 1 annan gillar detta.
  4. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Samma för Pandion samt ett ytterligare event: provkörning av lite nya tuffa bilar.

rob74, Silferlood, kerran1980 och 6 andra gillar detta.
  5. Christian R

Christian R DYKWIA

Hvordan fungerer det med "VIP invitation to the Quality Travel Fair in Copenhagen, 17 okt (gratis)" - er det en billet man printer ud eller?

Går ud fra at det er i Sverige?

6. Repeat

Repeat Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Svenskere der tager til udlandet for at se Lucia, virker lidt bagvendt :p

ulagun, Jensik, SeaPlanePilot och 1 annan gillar detta.
  7. Mikael64

Mikael64 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag fick den idag och det var en positiv överraskning med något annorlunda:)=

8. Lokföraren

Lokföraren Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi silver fick inget

fmansson gillar detta.
  9. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inga events för Guld heller när jag kollar på eventssidan. Kaske blir det som med Gröna Lund, de släpper för Diamonds först, sen för Guld osv.

10. Lokföraren

Lokföraren Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tur att man har ett gammalt tjänstekortet för Liseberg liggande hemma så man kommer in gratis och får åka gratis på Gröna Lund.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!