Kul, har fått equipment change till A320 med sharklet den 3e och 7e november till och från Köpenhamn, lär vara första planet i omlopp då för SASNu börjar 320NEO synas i tidtabellerna!
Från 30 oktober (tidtabellsskiftet) är åtminstone 1 Airbus 320NEO inlagd på rutten Stockholm - Köpenhamn. Den syns i SAS egen tidtabell som "Airbus 320 Sharklets" och i bland annat Expertflyer som 32A.
SAS överväger att byta några A320 till A321LR (Long Range) för kortare longhaul ruter (New York, Washington) etc. SAS overvejer langtrækkende A321-fly - CHECK-IN.dk
Jag tror att det är en bra idé, GOT-EWR, BGO-EWR, ARN-DEL, CPH-DEL, CPH-BOS under egen produktion det finns massor med möjligheterNeeej!!!, hoppas verkligen inte att det blir fler single aisle long haul plan för SAS!
Jag tror att det är en bra idé, GOT-EWR, BGO-EWR, ARN-DEL, CPH-DEL, CPH-BOS under egen produktion det finns massor med möjligheter
Tror till och med att ARN-YYZ, CPH-YYZ skulle klaras med en A321neo.
Är det något annat bolag som visat på en modern Business kabin på ett sådant flygplan? Boston-kärran har ju inte direkt modern kabin, och har 2-2. Framförallt, finns det lösningar med aisle access typ 1-1-1 eller är man låst till sämre lösningar där?