SAS appen fungerar inte på iOS8

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Mickey, 17 September 2014.

1. Mickey

Mickey Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vill bara varna att SAS appen inte fungerar på min iPhone 5 som jag precis uppdaterat till iOS8. Håller på att uppdatera min iPad air i skrivande stund så jag får återkomma med i fall SAS appen fungerar på den om inte någon annan hinner före.

2. ekf

ekf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan meddela att det inte funkar på Iphone 5s eller Ipad Air heller. Har varit så iaf senaste veckan med iOS8. Har till och med provat att avinstallera och sedan installera om..
    Har sett fenomenet med fler appar än just de från SAS, så det kan vara läge att lugna sig med uppdateringen om man inte redan kört igång...

3. OSL_Commuter

OSL_Commuter Medlem

Surt sa räven om rönnbären! Dåligt SAS, kommer knappast som en överraskning om att iOS8 släpptes den 17/9. Uselt att SAS inte fått detta på plats!

Elberto gillar detta.
  4. nlu

nlu Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sas... Inte oväntat, att ios8 släpps idag.

BC redaktionen uppdatera oss när era Saskontakter gett sin kommentar

5. Aurora

Aurora Medlem

6. vicce

vicce Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fungerar inte för mig heller, iPhone 5. Skulle behöva appen idag, men men, får väl snällt vänta tills i morgon fredag...

7. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Uppgraderar man direkt det kommer nya major-versioner så får man ju räkna med lite problem. Man kan visserligen tycka det är svagt av SAS, men deras kärnverksamhet är trots allt inte att skriva appar...

Själv brukar jag släpa åtminstonde ett par veckor innan jag uppdaterar iOS och då har man i princip inga problem alls.

8. Resenären

Resenären Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har version 1.11.1 med "nya" iOS8 på iPad. Fungerar perfekt.

Tommy Palomäki gillar detta.
  9. Thornado

Thornado Medlem

Jag har det omvända problemet, inte då med just SAS-appen, men t.ex. Club Carlsons app som inte går att installera på min telefon eftersom den kräver minst iOS 7...

10. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sådant upplever jag som ett större problem. Jag gillar att ligga kvar på stabila versioner av OS...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!