Senaste nytt

SAS-appen 2.0

oermen

Medlem
Personligt synes jeg det er super dumt hver gang man lander i Stockholm så giver SAS appen en notifikation om næste tog som er om så kort tid at det uanset ikke er muligt at nå om man så løb igennem hele lufthavnen!
 
I min uppdatering står det även om möjlighet att boka massage i Oslo!

IMG_3108.PNG
 

Agö

Medlem
I dagens version 2.26 för iPhone har man äntligen lagt till möjligheten att välja säte! Dock inte direkt i appen men du skickas vidare till hemsidan...vilket förstås inte är något vidare bra alternativ givet hur den fungerar.

Därtill nu möjligt att lägga till bagage och förbeställa måltid under samma premisser som ovan.

Tåg till Malmö när du landat i Köpenhamn en annan nyhet.
 

Filip

Medlem
I dagens version 2.26 för iPhone har man äntligen lagt till möjligheten att välja säte! Dock inte direkt i appen men du skickas vidare till hemsidan...vilket förstås inte är något vidare bra alternativ givet hur den fungerar.

Därtill nu möjligt att lägga till bagage och förbeställa måltid under samma premisser som ovan.

Tåg till Malmö när du landat i Köpenhamn en annan nyhet.

För Android har sätesfunktionen funnits ett tag och fungerar utan problem att skickas vidare till hemsidan för val.
 
  • Gilla
Reactions: fcx

Agö

Medlem
För Android har sätesfunktionen funnits ett tag och fungerar utan problem att skickas vidare till hemsidan för val.
Det hade dock varit smidigare att kunna välja säte i själva appen (även vid bokningar s.a.s.). Vill man använda hemsidan går ju det snabbt också (så länge den fungerar, vilket ju inte alltid är fallet). Någon form av stöd finns ju i appen eftersom man kan välja/ändra sittplats när man kan checka in.
 

Moco

Medlem
I dagens version 2.26 för iPhone har man äntligen lagt till möjligheten att välja säte! Dock inte direkt i appen men du skickas vidare till hemsidan...vilket förstås inte är något vidare bra alternativ givet hur den fungerar.

Därtill nu möjligt att lägga till bagage och förbeställa måltid under samma premisser som ovan.

Tåg till Malmö när du landat i Köpenhamn en annan nyhet.

Blir galen på appar som skickar en ut på hemsidor, ett jäkla otyg. Får mig att tänka på Brussels Airlines app som i utgångsläget är snyggt designad men som sedan är så urbota korkat uppbyggd att man bara blir trött.
 

Hafermann

Medlem
Känner mig urbota dum, men hittar inte hur jag lägger till mina bokningar från SASappen till iPhones Wallet? Hjälp uppskattas :)
 

Berglund

Medlem
@Hafermann ??? Det är väl bara boardingkort som du kan lägga till iPhone Wallet eller har jag missat någon funktionalitet? Har aldrig sett att du skulle kunna lägga till en resa i Wallet där avresedatumet är flera veckor bort.
 
Toppen