Senaste nytt

SAS app i Appstore nu

Om du vill vara med och utveckla mobila lösningar på SAS så varför inte söka tjänsten som:

SAS Group Commercial - SE - Manager Innovation, Mobile Experience

Det verkar vara många som jobbar inom IT så varför inte hjälpa SAS att bli ännu bättre? OBS: Sista ansökningsdagen är ju idag.

Eller varför inte denna då? Du skulle verkligen kunna påverka drift-säkerhet på servrar och liknande...

SAS Group Commercial - SE - Head of Client and Server Operations

Önskar en trevlig helg till er alla!
 

Traveller

Medlem
Döper härmed om SAS app till Jesus....

Många har hört om honom, men ingen har sett honom.

Men, appen finns och den fungerar alldeles utmärkt. Jag använder den och är helt enkelt supernöjd.

Så här långt har jag bara checkat in på resa med 3 flighter i rad, på måndag blir det med 5 vilket blir spännande att se om det fungerar.
Appen ger mig absolut det jag behöver för att resa. Saknar egentligen ingenting utom att i appen kunna se hur det står till med den flight jag har checkat in och väntar på. Vore bra att se i appen om planet är sent. Enligt mail från SAS till mig så skall detta vara möjligt redan nu så det kan vara jag som helt enkelt inte vet var jag ser det.

Som sagt, ni kommer gilla den! Jag har dock lovat SAS att inte visa bilder på själva appen så därför kan jag bara visa ikonen.

IMG_3608.jpg
 
Last edited:

T_J

Medlem
Status för flygningarna verkar vara på startsidan. Mina 2 flighter på måndag just har Nu status on time i grön text.
 

taxvalp

Medlem
I april-numret av Scanorama står det att appen kommer "next month". Har för mig att det stod så även i mars-numret...
 
Toppen