Senaste nytt

SAS app i Appstore nu

Tjaeng

Medlem
Nej, har svårt att se någon direkt vinst med det. Speciellt också som Smartpass/NFC inte fungerar längre, sedan SAS bytte incheckningssystemets plattform.

Hm, nu har jag inte använt Smartpass till att checka in på ett tag, men senast i helgen fungerade det fortfarande att både passera security, komma in på T4 lounge och boarda med smartpass.
 

Traveller

Medlem
Mitt resande den här gången med app incheckning och QR kod i gaten osv fungerade klanderfritt. Inget annat behövs nu.
 

gusten

Medlem
Använde Smartpass i Fast Track på T5 imorse och det funkade. Inte fått meddelande om motsatsen heller..
 

Kimpe

Medlem
Har använt smartpass till incheck och fast track senast i onsdags på ARN, dock funkade inte boarding på varken OSL eller ARN.
Kommentaren var "nä såna där moderna grejer funkar inte här ännu".
 

Roger J

Medlem
Har använt smartpass till incheck och fast track senast i onsdags på ARN, dock funkade inte boarding på varken OSL eller ARN.
Kommentaren var "nä såna där moderna grejer funkar inte här ännu".

Smartpass fungerar i säkerhetskontrollen men inte vid gate om jag förstått det rätt.
 

Senator

Moderator
Jag checkade in och fick mobilt boardingkort med 2D streckkoder på resan ARN-CPH i fredags och MMX-ARN igår. Väldigt smidigt..
 

joemume

Medlem
Använde mitt Smart Pass så sent som i morse i UME och det gick finfint. Nytt snyggare boardingkvitto också tillsammans med ny grafik på skärmen vid vändkorset. Alteaanpassad får man anta... :)
 
Toppen