SAS-App bokad flight flaggad som "bonusresa poäng+kontanter"

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av johanmm, 16 Juni 2013.

  1. johanmm

    johanmm Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag bokade en flight för nästa vecka i SAS-Appen för att prova. När jag nu några dagar senare går in och ser "mina bokningar" på sas.se så är den synlig som "bonusresa poäng+kontanter" (men med noll poäng såklart, enbart betalad med kontanter). Bör man vara orolig? Någon annan som sett fenomenet?
     
  2. A380*G

    A380*G Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Skumt, eftersom poäng+cash inte ger poäng så bör du ringa SAS och kolla.
     
  3. Adamsson

    Adamsson Medlem

    Ort:
    Västerås
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag fick samma sak när jag bokade. :) Jag frågade på SAS Facebook-sida och fick följande svar:
    Råkade lägga in samma bild två gånger, sorry :)
     

    Bifogade filer:

    Last edited: 16 Juni 2013
  4. jumbooze

    jumbooze Medlem

    Ort:
    ex-CPH
    Land:
    Sverige Sverige
  5. johanmm

    johanmm Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Tack. Jag frågade SAS på chatten också, och fick svaret att det inte skulle vara några problem.
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×