Senaste nytt

SAS-AmEx Hur lång tid från ansökan till kort-i-hand?

AndréL

Ny medlem
Borde ju gå att lösa manuellt om tekniken strular... Att behöva vänta flera veckor känns inte ok

Nä jag håller med dig. Hur kan ett så pass stort bolag ha så här stora problem som sträcker sig under så pass lång tid? Katastrof.
Det är inget bra första intryck för mig som ny kund iaf...
Jag åter rapporterar när kortet trillar in!
 
Inser mer och mer vilken tur jag hade som lämnade ansökan söndag kväll och hade kortet i handen på torsdagen... Synd att jag inte köpt en lott samma vecka.
 

learntofly

Ny medlem
Någon mer som vill dela med sig av sin väntetid?
Jag gjorde ansökningen via nätet i söndags och blev godkänd direkt, det stod något om att nästa steg var AMEX skulle verifiera EB-numret med SAS.
 
Någon mer som vill dela med sig av sin väntetid?
Jag gjorde ansökningen via nätet i söndags och blev godkänd direkt, det stod något om att nästa steg var AMEX skulle verifiera EB-numret med SAS.

Gjorde min ansökan lördagen 20 augusti och blev också godkänd snabbt och de gjorde UC-kontroll efter ett par dagar. Igår 6 september kom kortet så det tar en stund.
 

Arnel

Medlem
Nästan 2 veckor. Beställde 11e augusti och fick kortet 24e. Jag valde egen pin kod vid registreringen vilket gör att man slipper vänta på att de skickar koden, den kommer annars i en separat försändelse och tar några dagar. Mitt extra kort tog däremot bara ett par dagar att få hem.
 
Toppen