Senaste nytt

SAS Amex elite - concierge service

banditan

Medlem
Jag har använt tjänsten ett antal gånger, främst för restaurangbokningar. Ofta lyckas de skaka fram bord där man önskar men oavsett utfall får man väldigt vänlig service.

Måste man veta exakt vilken restaurang eller kan man ge lite förutsättningar och ändå landa på ett bra ställe?
Det trevliga bemötandet har jag redan imponerats av!
 

Erik M

Medlem
Måste man veta exakt vilken restaurang eller kan man ge lite förutsättningar och ändå landa på ett bra ställe?
Det trevliga bemötandet har jag redan imponerats av!
Jag har haft mycket bra resultat utan specifik restaurang! Skulle ha bokning för rätt många på nyårsafton i Stockholm. Jag angav typ av krog och de fixade flera bokningar så jag kunde välja.
 

JMG

Medlem
Ingen skaffar AMEX elite för conciergetjänsten men med det sagt är det en bra bonus när man är sent ute. Funkade klockrent när jag och en kollega behövde en bra köttbit på House of Prime Rib i San Francisco härförleden. Ingen reservation och helt fullsatt enligt open table och när man ringde dit. Ringde AMEX och blev satt på hold i säkert 15min men fick bord och vår köttbit. Tyvärr alldeles för mesigt kött för min smak men det var ju inte AMEX fel.
 

banditan

Medlem
Ingen skaffar AMEX elite för conciergetjänsten men med det sagt......

Haha nej det trodde jag inte direkt heller, men eftersom den nu ingår så gäller det att hitta bästa sättet att nyttja den på. Ibland hamnar man i gamla hjulspår och då gäller det att få inspiration till nytänk ;)
 

El Oso

Medlem
Jag tycker Concierge-service är oerhört mycket bättre, proffsigare, kunnigare och framförallt trevligare när man blir kopplad till UK-delen.
 
Toppen