Senaste nytt

SAS American Express 2-for-1 brytpunkt

I mitten av förra veckan gick jag för första gången över 150k spend, och nu finns plustecknet i sammanställningen. Visar att "Du har uppnått din eurobonusförmån". Så frågan är om jag redan nu kan ringa Tallinn och boka den resan som jag spetsat in mig på? Behöver jag något voucher-nummer eller ser de också att det är grönt ljus?
mvh
 

palmen

Moderator
I mitten av förra veckan gick jag för första gången över 150k spend, och nu finns plustecknet i sammanställningen. Visar att "Du har uppnått din eurobonusförmån". Så frågan är om jag redan nu kan ringa Tallinn och boka den resan som jag spetsat in mig på? Behöver jag något voucher-nummer eller ser de också att det är grönt ljus?
mvh
De ser din voucher i systemet om den har ställts ut så det är bara ringa.
 

Morgan

Medlem
I mitten av förra veckan gick jag för första gången över 150k spend, och nu finns plustecknet i sammanställningen. Visar att "Du har uppnått din eurobonusförmån". Så frågan är om jag redan nu kan ringa Tallinn och boka den resan som jag spetsat in mig på? Behöver jag något voucher-nummer eller ser de också att det är grönt ljus?
mvh

Du kan väl provboka typ Stockholm-Luleå i november på sas.se,då ser du ju om du kan applicera vouchern, dvs registrerats hos sas
 

palmen

Moderator
Och hur ser / vet jag att vouchern är utställd? Skickar de hem en eller kommer det upp på hemsidan? Står kanske någonstans i avtalet men eftersom du verkar veta :) ...
Du borde se den på sas.se om du försöker göra en poängbokning där.
Du kommer få ett brev hemskickat inom några dagar/vecka med all info om detta.

Tror @Morgan syftar på det jag skrev ovan, gör en provboknign för att se om vouchern finns upplagd eller inte, du kan boka poängresa vilken månad som helst (utan att genomföra den) för att se detta
 
Gick in på bokningssidan och valde en bonusresa i höst, dock inga indikationer på att jag kunde lösa in en voucher. Väntar nog in instruktioner innan jag ringer Tallinn. Har redan hittat ett par läckra resor till vintern på United award-sida.
 
Toppen