Senaste nytt

SAS 70 år, super rea på bonusbiljetter

Emme

Medlem
Är väl mest ett jippo för att locka folk att besöka deras sida. Kommer ionte finnas många lediga bonusresor när de väl släpps till oss dödliga. En kombo med en AMEX 2-4-1 som ligger och skräpar hade ju blivit sjukt lite poäng om det funkat.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

jumbooze

Medlem
Är väl mest ett jippo för att locka folk att besöka deras sida. Kommer ionte finnas många lediga bonusresor när de väl släpps till oss dödliga. En kombo med en AMEX 2-4-1 som ligger och skräpar hade ju blivit sjukt lite poäng om det funkat.
Nej, du kan bara välja en av 2 alternativ där. Antingen amex eller poängrabatt tyvärr ingen doubledip...
 

Dr. Miles

Expert
Menar bara att det är otroligt bra deal... sen så är det ju så lite poäng så att åka plus inrikes för 6000p är ju helt ok det med om man känner för det.
Jag påpekade därför att du svarade mitt inlägg där jag skrev att poängen som jag angav var för resa i SAS Plus.
Annars tror folk att poängen i ditt inlägg var också för resa i SAS Plus.
 

Canadien

Medlem
Tyckte det var ganska god tillgång på Plus till longhauldestinationerna, så de kan nog ha öppnat upp lite extra platser.
 

jumbooze

Medlem
Det är inget nytt. Så har det varit sedan Amex införde vouchern.
Inget nytt för oss som är gamla i gamet, men Jag svarade @Emme, #22 där det skrivs
"En kombo med en AMEX 2-4-1 som ligger och skräpar hade ju blivit sjukt lite poäng om det funkat." och bara förtydligade att det inte funkar...
Det finns ju folk som inte har lika bra koll som Doktorn ;)
 
Är grymt sugen att boka om min 50K SAS Business (med 2-4-1 voucher) till PEK i november till en PLUS för 24K utan voucher. Mina funderingar på en LH F för 95K och voucher gör de väldigt jobbigt nu när dessa priser dök upp....
 
Toppen