Senaste nytt

SAS 50% poängrabatt inrikes. Boka senast 2018-AUG-29, res mellan 2018-SEP-01 och 2018-DEC-31

IT-snubben

Medlem
Fick nyss månadens Eurobonus-mail och noterade ett erbjudande om 50% poängrabatt 1/9--31/12.

Dock verkar det inte som länken fungerar (får 404 när jag följer den) och ingenstans på sas.se hittas något liknande. Ej heller om jag försöker utföra en bokning så verkar rabatten slå in.

Är det någon som hittat mera om detta?

sas_50procent_erbjudande.JPG
 

Dr. Miles

Expert
Det är alltid bäst att klistra in texterna också istället för att posta endast screenshot.
SAS skrev:
POINT BARGAINS

Here's where you will find our point bargains, the easiest way to get away at a low price. You can even take your kids with you as children from age 2 to 11 get an additional 50% on the point prices below.

If you are a Silver, Gold or Diamond member, you still get your EuroBonus benefits on award trips with SAS and Wideroe, even if you choose to fly in SAS Go.

GET 50% OFF ON SELECT ROUTES
From* To SAS Go SAS Plus
Sweden Kalmar, Ronneby, Ängelholm, Sundsvall, Skellefteå 5 000 10 000 10 000 20 000
Norway Tromso, Bodø 5 000 10 000 10 000 20 000
Denmark Billund, Aarhus, Aalesund 5 000 10 000 10 000 20 000
Danmark Trondheim 10 000 20 000 15 000 30 000
Book: 23rd August - 29th August

Travel: 1st September - 31st December
EuroBonus point bargains | SAS
 

IT-snubben

Medlem
Går att boka för mig iallafall. 5000 t o r i Plus (Fly Premium)

Mellan vilka orter var detta och hur ser man att det är poängrabatt?

Jag lyckas då inte hitta något alls. Eller så fattar jag inte. Ser jag inte tillämpad poängrabatt direkt (som när man väljer att använda FlyPremium)?

Det jag först försökte med så var Sundsvall-Göteborg (utan resultat). Ok, eftersom Göteborg inte finns med i rabattvillkoren så provade jag, som test, att vända på resan då Sundsvall finns med och Göteborg som utgångspunkt rimligen borde tillhöra Sverige. Inget resultat.

Vad gör jag fel?
 

aldrighemma

Medlem
Mellan vilka orter var detta och hur ser man att det är poängrabatt?
Det gäller bara till dom utvalda orterna och inte från. (Kalmar, Ronneby, Ängelholm, Sundsvall, Skellefteå)
Man ser rabatten på totalsumman i poäng då man valt både ut- och hemresa. Fungerar för mig på tor GOT-SDL, men inte tvärtom.
 
Toppen