Senaste nytt

SAS 4e A330 i Zurich för uppgradering av kabinen.

Många Indier flyger Emirates och Qatar Airways till Europa. Dessa två har tagit stora marknadsandelar i Indien.
När jag flög DOH-ARN senast var det ca 40% indier ombord i ekonomiklass.
 

OnlyAFool

Medlem
Flyger till New York den 6 juni och just nu står det att det är en 330. Om den planeringen stämmer, så är väl alla 330 som är i trafik just nu utrustad med nya kabinen?
 

palmen

Moderator
Flyger till New York den 6 juni och just nu står det att det är en 330. Om den planeringen stämmer, så är väl alla 330 som är i trafik just nu utrustad med nya kabinen?
Ja 3 av 4 A330 har nya kabinen nu och den 4e är inne för att få nya kabinen. Så har man A330 nu på sin bokning så ska det vara nya kabinen.
 

OnlyAFool

Medlem
Då är det bara att hoppas på det bästa :) Annars har jag en chans till i juli när jag åker SAS till Chicago :)
 

Carl

Medlem
i vanliga fall sätter SAS in A330 på alla tre linjer till New York samt Stockholm-Chicago. Nu är dom en maskin kort så någon garanti finns inte fast oddsen är tämligen goda.
 

AABack2ARN

Medlem
Om sträckan utförs av en A330 (vilket den normalt inte planeras att göra just nu) kan du vara ganska säker på att den har nya kabinen.
 
Toppen