SAS 1 Miljon "billiga biljetter" - Kampanj igen, start 4 januari

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Traveller, 4 Januari 2016.

1. Traveller

Traveller Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    SAS drar igång sin vanliga 1 miljon billiga biljetter kampanj. Mailet kom precis. Priserna ligger mellan 3.700 och 6.800 på intercontinentala biljetter.
    För 3.700 kommer man ToR till New York, 4.700 till Chicago, 4.900 till Tokyo, 4.900 till Hong Kong..
    Lgpriskalendern - boka billiga flygbiljetter - SAS

Last edited: 4 Januari 2016
    Cristoffer Cedergren och Crille81 gillar detta.
  2. Det stod också i mailet att... "Du hittar även extra bra priser i SAS Plus inom Europa just nu." Nån som kan se vad och vart det innebär?

3. Lynx

Lynx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det står;
    BOKA SAS PLUS
    Boka fr. 200:- extra enkel resa. Då ingår Fast Track, Lounge, 2x23kg bagage, Mat & dryck, Boka om eller av när du vill och självklart mer EuroBonus-poäng. Gäller mellan 1 - 15/1.

4. pierrea

pierrea Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag får fortfarande INGA av de här mejlen från SAS. Vad gör jag för fel? (Har kollat skräpkorgen förstås.)

5. max.timander

max.timander Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon som hittat någon vettig deal på Plus. Jag behöver skrapa ihop 20 000 poäng innan mars för att behålla Diamond :)

Cristoffer Cedergren gillar detta.
  6. Aurora

Aurora Medlem

Ta kontakt med SAS så hjelper de deg, du må komme deg på newsletters :)

pierrea gillar detta.
  7. ResenärenLars

ResenärenLars Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag pratade med SAS förra veckan bl a angående att jag inte heller får några utskick. De sa att utskicken görs utifrån den profil man har inlagd. Den här profilen är i sin tur knuten till hemsidan som de tydligen har en hel del problem med (den svenska sidan). Det gör att visa utskick inte går ut som de ska. SAS personen som jag pratade med startade om min profil och hoppades att det skulle lösa saken. Eftersom jag inte heller denna gång fick något utskick så gissar jag att det inte fungerade. Jag uppmuntrades att rapportera dessa saker varje gång de uppkommer genom ett rapportformulär på hemsidan, under "Kontakt".

pierrea gillar detta.
  8. Jollman

Jollman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Haha, gillar vad som hände med priserna till Riga under hela januari jämfört med februari i den andra bilden :eek:

jan.jpg

feb.jpg

9. joakgarp

joakgarp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Oj då! Svinbilligt att åka till Tokyo i juni men inte för mig som vill åka i juli-augusti :(

10. Om du har inget emot Aeroflot, så finns det pris runt 5.200 - 5.300 SEK inkl. skatter till Tokyo även i juli & augusti men dock från Stockholm.

joakgarp gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!