SAS öppnar nio nya linjer under sommaren 2015

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Jacob, 4 November 2014.

1. Jacob

Jacob Medlem

SAS Boeing 737

Under sommartidtabellen 2015 tillkommer nio nya linjer i SAS trafikprogram från Stockholm, Köpenhamn, Oslo och Göteborg till semesterdestinationer och europeiska storstäder. Två av destinationerna är helt nya. Dessutom kommer en ny skandinavisk linje. De nya linjerna är följande: -Köpenhamn-Edinburgh: 5 avgångar/vecka, trafikstart 29 mars -Köpenhamn-Ankara: 1-3 avgång/vecka, trafikstart 4 april -Stockholm-Budapest: 4 avgångar/vecka, trafikstart 29…

View the full post

2. *Suck* Vill höra om de nya långlinjerna... Eivind Roald i sept: "Jag kan inte säga något mer om detta just nu mer än att det är väldigt konkret, ett beslut ska tas inom kort och vi har en förhoppning om att kunna berätta om de nya destinationerna i september. Så konkret är det, avslöjar han."

3. shopgirl888

shopgirl888 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tror tyvärr att detta ligger lite på is med tanke på nya politiska åtgärder som kommer påverka Arlanda i stor omfattning

4. JonasLindberg

JonasLindberg Ny medlem

GOT-Dublin och GOT-Bergen känns väl inte som riktiga sommarlinjer, eller? Kanske testar man underlaget för framtida permanenta linjer, Ryan flög ju GSE-Dublin förr men la ner den efter några ändrade skatteregler.

5. Jag tror på långlinjer till USA :)

FlyingFire, SFC och agehall gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!