Senaste nytt

SAS öppnar City Lounges?

Johanna

Medlem
En nackdel att bo i Stockholm i det här fallet. Men jag är nog inte målgruppen. Ser fint ut på bilderna.
 

sweflyer

Medlem
Det var EBD/EBP plus en gäst som hade tillträde? Är det ordinarie regler för gästning som gäller då, eller kan en EBD med boarding pass bjuda med en gäst som inte alls skall flyga?
 

SASmackan

Medlem
Det var EBD/EBP plus en gäst som hade tillträde? Är det ordinarie regler för gästning som gäller då, eller kan en EBD med boarding pass bjuda med en gäst som inte alls skall flyga?

Om jag har förstått konceptet rätt så är det resande/hemkommande EBD/EBP + valfri gäst
 

Henrik_B

Medlem
Har gästat utan betalning. Kollade faktiskt inte ens mitt kort. "Jahaja är det ni som kommer från SAS, ja välkoma!"
 

Funcadelic

Medlem
Enligt vad jag hört finns ingen tydlig återkoppling från loungen tillbaka till SAS, vilket verkar stämma med ovanstående. Från SAS sida har man dålig koll på vem som utnyttjar loungen. Jag har inte varit där (och får inte heller komma in), men ni som varit där - har ni registrerat er på något sätt vid inpassering?
 

Ebg

Medlem
Enligt vad jag hört finns ingen tydlig återkoppling från loungen tillbaka till SAS, vilket verkar stämma med ovanstående. Från SAS sida har man dålig koll på vem som utnyttjar loungen. Jag har inte varit där (och får inte heller komma in), men ni som varit där - har ni registrerat er på något sätt vid inpassering?
Man säger bara EB numret så skriver dem in det i dator eller så skriver dem på en lapp eftersom deras system alltid vekar ligga nere
 

DHXSTHLM

Medlem
Sitter här idag, SAS har tydligen egen personal här. Den "vanliga" lounge värdinnan hade inte så stor koll på SAS. Fick bra bemötande av de båda, EB kortet ombads och även registrerades. Kaffe, vatten och just idag ingick även frukost. Smakfullt inrett, inte lika sobert eller avskalat som SAS loungen på Arlanda, men väldigt hög nivå ändå! Jag hade rätt låga förväntningar efter allt jag läst här, men det var faktiskt väldigt bra!
 
Toppen