Senaste nytt

SAS återinför gardinen.

AABack2ARN

Medlem
Tror tyvärr inte på det - dessutom har de väl monterat ned hårdvaran som behövs för att gardinen skall kunna fästas?
 

Ricci

Medlem
Kollat lite med CC vänner på SAS och ingen har hört om att gardinen skall tillbaka. ...tyvärr..
 

Börnen

Medlem
Det vore ju skönt så att man slapp se pöbeln i Plus som inte kan föra sig ;)
image.jpg


GVA - ARN i onsdags, veckan innan satt personen på 1D med skor på mot väggen
 

Nystrom

Medlem
Gardinen tillbaka?? Tror inte det, då det skulle innebära en 180 graders kursändring i SAS koncept. Men, jag skulle inte ha något emot att gardinen och business class återinfördes....:)
 

Jacob

Medlem
Gardinens vara eller inte vara handlar inte bara om en gardin utan går ner i hela kärnan i det nya Europakonceptet och hur SAS ser på sig själva och marknaden. Jag har faktiskt en artikel på gång om just detta efter en intervju.

Jag skulle vilja säga att sannolikheten att gardinen återvänder inom Europa är obefintlig så länge man inte gör en totalomvändning i den övergripande strategin, vilket nog inte heller lär hända på ett bra tag. Däremot skulle man kanske kunna tänka sig någon annan form av avgränsning mellan Go och Plus, för en sådan behövs så klart. Där finns det nog utrymme för lite kreativitet. Exempelvis en annan form av skyltar som kanske är lite större denna gång. Men det kommer inte vara en traditionell gardin.
 
Toppen