Sapporo flygplats, byte av flyg

Diskussion i 'Flygplatser' startad av Lukas2, 21 Maj 2016.

1. Lukas2

Lukas2 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sitter och kollar och funderar på att åka till norra Japan en liten sväng, upp till Wakkanai. Dock så sitter jag och funderar när jag ska hem, flyget från Wakkanai ankommer kl 12:50 till Sapporo flygplats (CTS), nästa flyg går 16:35. Det kommer bli två olika bokningar. Om flygen är i tid, skulle man hinna göra ett byte på den tiden, tror ni?? Vågar man chansa?

2. Flyger du vidare med inrikesflyg eller utrikesflyg från Sapporo Chitose (CTS)?

3. Lukas2

Lukas2 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sorry... det är utrikes, Cathay Pacific mot Hong Kong. Så om jag fattat det rätt, så blir det ju terminalbyte.

4. Om flyget från Wakkanai landar i tid bör det inte vara något problem, även om förseningen skulle vara två timmar, kommer du att klarar dig.
    Däremot måste du gå genom gången mellan inrikesterminal och utrikesterminal.

5. Lukas2

Lukas2 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack. ska ta en funderare på ifall jag vågar chansa och så får man väl be till högre makter att inget strular. :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!