Senaste nytt

Sammanställning av Star Alliance flyglinjer med First class kabin (utrikes)

JPlicious

Medlem
Tätt inpå. Då kanske Lufthansa first är ett alternativ? Du kanske kan flyga via andra städer i Asien

Ut 4 december.
Det mesta verkar fullt när jag kikat rundor.

Däremot kan du fortfarande köpa min utresa i First på Asiana’s hemsida - borde den inte vara borttagen där åtminstone?
 

Zniper

Medlem
Ut 4 december.
Det mesta verkar fullt när jag kikat rundor.

Däremot kan du fortfarande köpa min utresa i First på Asiana’s hemsida - borde den inte vara borttagen där åtminstone?

Då är det gott om tid iallafall när det gäller Lufthansa för dom släpper som tidigast när det är 14 dagar kvar till avresa och eftersom du utgår från Frankfurt så har du en del alternativ
 

DanielKif

Medlem
Ut 4 december.
Det mesta verkar fullt när jag kikat rundor.

Däremot kan du fortfarande köpa min utresa i First på Asiana’s hemsida - borde den inte vara borttagen där åtminstone?
Då är det gott om tid iallafall när det gäller Lufthansa för dom släpper som tidigast när det är 14 dagar kvar till avresa och eftersom du utgår från Frankfurt så har du en del alternativ
Jag har en utresa från FRA-ICN i First den 16:e december.... Då blir det att byta till LH om F försvinner.
 

JPlicious

Medlem
Då är det gott om tid iallafall när det gäller Lufthansa för dom släpper som tidigast när det är 14 dagar kvar till avresa och eftersom du utgår från Frankfurt så har du en del alternativ

Yes, men funderar på att boka om den till CPH-BKK-MNL i Business med Thai redan nu då platserna börjar sina även där - Då det sparar en hel del tid.
 

agehall

Medlem
Det verkar i ExpertFlyer som att de byter först 04-JAN-19 (från ICN). Det stämmer inte med vad som tidigare sagts. Och redan 15-JAN-19 är A380 tillbaka.

Summa summarum - det verkar som att A380 försvinner i två veckor. Tidigare var det hela vintersäsongen som rapporterats. Frågan är om de inte uppdaterat GDS eller om det vi ser i EF är så som det faktiskt blivit.
 
Last edited:

TomJ

Medlem
Har en ICN-FRA i slutet av oktober och den verkar vara kvar i A380. Dock har det ändrats avgångstider ett par gånger sen bokning så kan det vara så att de skyfflat om tiderna lite så de kan nyttja sina A380 lite bättre och lyckats klämma in ICN-HKG (som väl var den nya rutten med A380)?
 

MartinH

Medlem
Fick meddelande från Asiana att ICN-FRA går över från A380 till 777-200 under "vintersäsongen", dvs First försvinner därifrån.
från vilket datum?
Asiana gör uppehåll med A380 på ICN-FRA under 12 dagar i januari, enligt ITA Matrix.
screenshot-matrix.itasoftware.com-2018.10.11-15-22-33.png
screenshot-matrix.itasoftware.com-2018.10.11-15-27-26.png
 
Toppen