Senaste nytt

Sammanslagning av Lufthansa och Etihad?

Bara för att man skriver med versaler så blir det inte mer sant. Förslagsvis så länkar du till någon trovärdig källa samtidigt.
Säkert en copy paste från telegrammen så därav versaler gissar jag. Det är inte alltid de går att länka till dem, det brukar vara fördröjning innan de publiceras länkbart, om de nu alls publiceras länkbart. Generellt sett håller jag med dig, men just när det är snabba telegramnyheter så har jag lite större förståelse för sådant än annars
 
Säkert en copy paste från telegrammen så därav versaler gissar jag. Det är inte alltid de går att länka till dem, det brukar vara fördröjning innan de publiceras länkbart, om de nu alls publiceras länkbart. Generellt sett håller jag med dig, men just när det är snabba telegramnyheter så har jag lite större förståelse för sådant än annars
Jag har kanske missat var telegrammen finns. Oavsett vad så är ju en källhänvisning väldigt önskvärd, annars kan man ju nyttja ryktestråden.
 

Jikad

Medlem
Jag visste inte att det var så exktremt noga med tanke på vad som sägs för övrigt på detta forum.

Källan är Bloomberg och det sas under Dublin air-finance conference
 
Eller så blir Lufthansa en Etihad Partner på samma sätt som Air Berlin, Alitalia och Air Serbia. Här har ju Etihad köpt andelar utan att gå med i sina "dotterbolags" allianser så varför skulle de göra det nu?
 
Toppen