Samlar du på KLM Delft Houses?

Diskussion i 'Air France & KLM, Flying Blue' startad av Jacob, 10 April 2015.

1. Jacob

Jacob Medlem

Packade precis upp en av väskorna hemma och hittade KLM Delft-huset från senaste resan. Dessa får man när man reser i KLM longhaul business class. Det var väl aldrig tanken att samla på dessa men fem har det nu blivit som står som en liten samling på hyllan ovanför spisen. Och inga dubbletter än så länge.

Någon fler som har en samling med hus? Lägg gärna upp en bild!

chazzie och ESSA gillar detta.
  2. Jag hade tre stycken som vi fick på SIN-DPS men till slut blev det för mycket att bära på, lämnade dom i Australien.

LarsCph och Stefan62 gillar detta.
  3. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har väl lyckats få med mig 7st hem. Bortskänkes till den som vill ha dem, då de bara ligger en låda. :)

Jag gillar idéen med dem dock, även om jag själv inte är intresserad att samla på dem.

maba gillar detta.
  4. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Martin Björnström och Christian R gillar detta.
  5. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har några stycken, typ 5 eller så. Inte mycket att komma med jämfört med en del här antar jag. Tyvärr var det ju ofta man inte orkade släpa hem ett hus när man var ute och for, så det är ju betydligt färre än det borde ha varit i samlingen.

Agö gillar detta.
  6. Jacob

Jacob Medlem

Det finns totalt 93 hus, nr 93 har jag faktiskt då den släpptes bara någon vecka innan jag skulle åka förra året och de hade rätt många av den på brickan.

Kul att höra om någon här ens är i närheten av en full collection

Martin Björnström gillar detta.
  7. Stefan62

Stefan62 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har precis börjat samla och har 2 st och visst ska man ha rest själv för att det ska bli på riktigt, men jag tar gärna emot dem om de finns kvar! (Eller finns det plats på BC-kontoret att lämna in "flyg-kuriosa" i utställningssyfte?)

8. Stefan62

Stefan62 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    ...men Du drack väl upp innehållet!?

9. Nä! Genever är inte riktigt min grej :)

10. Pho

Pho Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har lyckats samla på mig 10 st så här långt... Eftersom det blir mest ekonomi numera så är det nog långt kvar innan jag har en full samling :):(

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!